好耐冇打bl0g了,,,因為要整好屋企D野丫。
星期五,,,,音樂會,,,下午放假...
原來J.W0ng唱歌幾好聽架b0,,,最後D老師唱得幾搞gag丫,,吾錯!!
琴日,,,,番左大陸,,,勁多人丫,,,不過都好快!
今日,,,,同ar公個D行街街,,
去左間港式餐廳到食野,,,冇咩特別的,,,都是和香港差不多,,,也是食下扒甘!!
食完去左行百貨公司,,,買左2褲,,,1000$2條,,Levi's,,ar公送的。
緊住去左電腦個度,,,,ar公話送部手提電腦比我丫,,,好happy,,,ar媽話吾好系呢度買,,,番香港先買,,冇所謂了!!
一陣就要去食團圓飯,,,所以提早打bl0g!!!
|