| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
5.20  |
|
哈哈 金日好開心呀
不過有d人仲開心呀
嘻嘻
但係唉我同呀芬就無奈喇
唉係到做林記
仲要比蚊咬
唉唉又冇人工喎
灰哂
不過唔緊要喇
佢地開心咪得囉

|
刊登時間︰2006-05-21 11:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
屎忽晶 於 2006-05-31 12:52 PM 發表:
hihi∼..”
你藍色個個板好令喎*”
做咩唔整落去呀?!”
又唔打日記喎*”
衰衰啦!!”
|
網主回覆
冇呀我林住遲d先轉喇
咩呀我,,,,,,,
唔知呀唔記得左打渣
唔衰嫁你衰d呀Posted at 2006-05-31 02:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙蚊 於 2006-05-28 07:11 PM 發表:
你日記d字超細...好難睇~
不過我都唔明你講咩...
緊係啦...得我一個唔知...
又點會明你打咩呀,,
算啦!!
|
網主回覆
係咩哦~但係睇到既
0唔係呀好多人都唔知喇
唔好咁喇Posted at 2006-05-31 02:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hihi∼..”
紙巾做林記做得好好呀..”
下次俾人工你..但係有得點歌嫁..”
好冇呀?!”
|
網主回覆
係咪先有冇掌嫁先
下次俾人工我-3-0哂
有歌點嫁但係唔知點唱
好你個頭哈哈 Posted at 2006-05-27 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|