2006 年 6 月 6 日 星期二
今日上堂好好玩呀 我地係咁係到玩包剪× 好好笑呀呀晶衰左要整碧西哈哈 咁中文堂又好玩 但係要考口市 都唔知我講左d咩野野呀 嘻嘻 到左音樂堂都唔知係唔係有問題 第一個就我唱先><"" 衰神 咁放左學 之後 個個都話走既 點知有d人肴低 唉整到冇得走 好無奈呀 之後玩msn仲要比人話 唉勁無奈囉 算.......
今日上堂好好玩呀
我地係咁係到玩包剪×
好好笑呀呀晶衰左要整碧西哈哈
咁中文堂又好玩
但係要考口市
都唔知我講左d咩野野呀
嘻嘻
到左音樂堂都唔知係唔係有問題
第一個就我唱先><""
衰神
咁放左學
之後
個個都話走既
點知有d人肴低
唉整到冇得走
好無奈呀
之後玩msn仲要比人話
唉勁無奈囉
算.......
刊登時間︰2006-06-06 11:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]