無無聊聊又過一日...
超誇張...今日訓到12點30分
食左飯,就同左呀媽出街買野食
然後我地就去左我舅母屋企
搵我既表妹,佢古靈精怪 多多表情 愈來愈得意
唔知點解佢會樣 好似我既一位fd
咁我既fd好搞野,唔會加入我地既辯論[姐係鬧交]
好真係好好人,到目前為止,我應該都兩位好好既知己
佢有時都叫我佢上去佢屋企玩
但我唔甘心呀!我本來係有三位既知己
可能我同佢意見不合 而搞成咁
[講返呀我本來第三位好知己,係我小學既fd,而有一次我地又係同班,不過我地冇既來就無緣,唔同班,所以大家冇左尼幾年既默契,又冇左朋友之間既信任,但我一上左中學階段,我一直都好唔開心,我試過被人笑,試過被人杯葛,我都試過係屋企喊,尼種感受冇人係感受得到,因為我就我,佢就佢,冇得改變.直至到我係中學既下學期,我識d fd愈來愈多,但係冇一個係真心,直至到我係第三次考試完左,我就同返我既小學fd玩返,但佢話俾我知,原來佢唔係唔同我玩,因為係我唔知係咪同我玩,不過尼段關係都圍持都好久,大家對方既認識都加深了,但我地始終為左一件事就冇左朋友做,所以我地都冇一直同對方講一次認認真真既{對唔住}]
諗返尼件事我都唔知點解...會搞成咁,本來我,另外個兩個fd都係好好朋友
可能佢同佢小學合拍d
就搞成咁.................
因為我地冇同佢鬧過,打過,嘈過
根住我晚上慢慢再諗尼件事
不過我都覺得好煩,都係唔諗
轉左去諗其他野 就係跳舞
我就諗我應唔應該去學hiphop
費時我地被人笑.......
我要諗下......
我食完飯無久
就落左玩
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈................. |