siiiiutung
暱稱: cheungsintung1995
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-02-01
happy new year
2009-12-12
2009-11-27
2009-11-05
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 51
今日人氣: 9
累積人氣: 1175
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容

DATE



2008-08-27

出左旺角
我地淇淇係今日買左好多野
又買袋,又買筆,又買d其他,不過係呢日都好開心

返到屋企成個人散曬
可能我地係琴日行左街
軟曬'

刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


DATE



2008-08-25

最後倒數8日,暑假就係咁樣結束
我默默地等待返學既來臨
好期待...好期待...
仲有8日我地就係一對好姐妹
無咩野都唔可以折散我地`喇

不過,我今日真係好開心
係呢個暑假呢一個係我最開心
成一點,就有人打俾我
問我係咪去BBQ
不過好多人都唔去
所以都係冇去
咁我整野都整到成兩點
之後我同我家姐一齊去囉野
囉完野,就去撞呀淇
咁我地就去小巴黎食野
食完都行左,大約行左4個鐘
就返屋企.....

我..我..終於逃出奧運既魔掌
成日都睇奧運,搞到我就黎悶死
好彩琴日係閉幕禮
今日就冇曬
哈..哈..哈..哈..

刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


DATE



2008-08-19

無無聊聊又過一日...
超誇張...今日訓到12點30分
食左飯,就同左呀媽出街買野食
然後我地就去左我舅母屋企
搵我既表妹,佢古靈精怪 多多表情 愈來愈得意
唔知點解佢會樣 好似我既一位fd
咁我既fd好搞野,唔會加入我地既辯論[姐係鬧交]
好真係好好人,到目前為止,我應該都兩位好好既知己
佢有時都叫我佢上去佢屋企玩
但我唔甘心呀!我本來係有三位既知己
可能我同佢意見不合 而搞成咁
[講返呀我本來第三位好知己,係我小學既fd,而有一次我地又係同班,不過我地冇既來就無緣,唔同班,所以大家冇左尼幾年既默契,又冇左朋友之間既信任,但我一上左中學階段,我一直都好唔開心,我試過被人笑,試過被人杯葛,我都試過係屋企喊,尼種感受冇人係感受得到,因為我就我,佢就佢,冇得改變.直至到我係中學既下學期,我識d fd愈來愈多,但係冇一個係真心,直至到我係第三次考試完左,我就同返我既小學fd玩返,但佢話俾我知,原來佢唔係唔同我玩,因為係我唔知係咪同我玩,不過尼段關係都圍持都好久,大家對方既認識都加深了,但我地始終為左一件事就冇左朋友做,所以我地都冇一直同對方講一次認認真真既{對唔住}]
諗返尼件事我都唔知點解...會搞成咁,本來我,另外個兩個fd都係好好朋友
可能佢同佢小學合拍d
就搞成咁.................
因為我地冇同佢鬧過,打過,嘈過

根住我晚上慢慢再諗尼件事
不過我都覺得好煩,都係唔諗
轉左去諗其他野 就係跳舞
我就諗我應唔應該去學hiphop
費時我地被人笑.......
我要諗下......
我食完飯無久
就落左玩
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.................

刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]