siiiiutung
暱稱: cheungsintung1995
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-02-01
happy new year
2009-12-12
2009-11-27
2009-11-05
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 51
今日人氣: 3
累積人氣: 1154
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容

DATE



呢個星期好悶
唔係返學就係屋企
真係悶死我
搞到我自己成日係屋企

08-08-2009
今朝好旱起左身
珍珍要拎野俾我
本來我日日未到兩點
我都唔會起身
但難得可以見到珍珍
同佢傾左都有一粒鐘
佢就過去屯市
搵佢d fd食飯

12點個時慧打俾我
問我得唔得閒
叫我上去屋企玩

玩到五六點
玩到好眼訓
食埋同左家姐去影學生相
十蚊一打,撞到陳敬軒同佢哥哥
返到睇電視

夜晚11點既個時
入放畫畫
家姐都讚我畫得好靚
下次先再po相俾你地睇
用電腦用到兩三點
眼訓到我,一陣已經訓著喇
 

刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


DATE



呢兩星期都既充實

22-07-2009
今日一年一度既書展,已經黎左,我都係今曰去左,我仲以為今日好多人去tim,可能要排隊,但今日好好彩,唔洗排隊,就可以慢慢行入去買飛,去左入面,本來唔知買咩,行左好耐,家姐諗左好耐,先買到一本成語書,而我都係[明報]買左本畫畫書,唉....本來係買三本,但係又係被家姐阻住左lu,之後仲買左本baby本書,等左好耐先買到嫁.好辛苦呀!佢本書仲送埋poster,都okay既,家姐仲叫埋我買埋kama既寫真,佢覺得kama好靚,反而我覺得佢就麻麻地,最後我都已經買左好多書,洗左好多錢,好慘lu
    

26-07-2009
本來今日家姐講去多一次書展,但係我本來唔想去,好眼訓,專去家姐到關左去個鬧鐘,費時佢可以去到身,去到書展喇,但命運最後都唔會對我甘好喇.佢果然起到身,佢可以嘈醒到我喇,,,,煩到死,但係我覺得已經好慘,,去市中心上車,好慘冇位坐,企到我去會展斬冇坐,事情真係一浪接一浪,好反覆,仲係街到食野,噬親,唉...仲有police封路,真慘慘,佢個到家姐好想買個幾本[暮光之城],搵呢幾本,都行左好耐,終於買到仲送埋poster tim,多幾正,行到兩三點,返市中心買olay個枝防曬露,仲買左一個櫃,白痴到,買左三盒hello kitty玩tim,真白痴呀,今次洗錢仲多過22號係書呀,但係個幾本暮光之城都要400蚊喇, 

28-07-2009
今日要返學,好慘,悶到,我想喊,返左屋企,訓到五點,午飯都未食tim,食完晚飯仲落左街游水,好好玩呀!

29-07-2009.
好嬲.............
今日都冇咩野發生,但係夜晚真係好慘呀,丟左40蚊,雖然價錢係好少,我唔緊張,但係個時見到個八婆汁左,佢當冇一件事甘,丟左張單去,個時我想個去,叫佢俾返我,但佢已經走左好遠,仲返屋企之前聽到個呀生講,佢踏到張20蚊,佢都唔汁,但係個時都被條八婆汁喇,超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超

超嬲

 

 

刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


DATE



2008-10-11
今日訓醒再8點喇:]
呀媽就煮野食俾我食
不過見到雪櫃,都諗住唔食
點之,呀媽話仲有上海麵
所以先食,都好好食
到左10點幾 整野出街睇戲

到11點幾 去到戲院
買左7張飛 睇武俠梁祝

出戲好好睇 好感人
搞到我都好想喊
下次記得租黎睇下

世界上,你估有冇呢d咁既人呀!!!!!!!!!
[[[金童玉女]]]
玉女死左,金童都同佢一齊死
 

好慘呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

睇完戲 我就返左屋企
根住呀媽煮左包通粉俾我食
入面我好多料(芝心包,腸仔同埋雞蛋)
食到我飽飽
之後 同左呀爸出街
買d野,去左置樂
買完之後 咪返屋企
所以 今日都唔係幾開心既
下次再講喇!

刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]