22-07-2009
今日一年一度既書展,已經黎左,我都係今曰去左,我仲以為今日好多人去tim,可能要排隊,但今日好好彩,唔洗排隊,就可以慢慢行入去買飛,去左入面,本來唔知買咩,行左好耐,家姐諗左好耐,先買到一本成語書,而我都係[明報]買左本畫畫書,唉....本來係買三本,但係又係被家姐阻住左lu,之後仲買左本baby本書,等左好耐先買到嫁.好辛苦呀!佢本書仲送埋poster,都okay既,家姐仲叫埋我買埋kama既寫真,佢覺得kama好靚,反而我覺得佢就麻麻地,最後我都已經買左好多書,洗左好多錢,好慘lu

26-07-2009
本來今日家姐講去多一次書展,但係我本來唔想去,好眼訓,專去家姐到關左去個鬧鐘,費時佢可以去到身,去到書展喇,但命運最後都唔會對我甘好喇.佢果然起到身,佢可以嘈醒到我喇,,,,煩到死,但係我覺得已經好慘,,去市中心上車,好慘冇位坐,企到我去會展斬冇坐,事情真係一浪接一浪,好反覆,仲係街到食野,噬親,唉...仲有police封路,真慘慘,佢個到家姐好想買個幾本[暮光之城],搵呢幾本,都行左好耐,終於買到仲送埋poster tim,多幾正,行到兩三點,返市中心買olay個枝防曬露,仲買左一個櫃,白痴到,買左三盒hello kitty玩tim,真白痴呀,今次洗錢仲多過22號係書呀,但係個幾本暮光之城都要400蚊喇,

28-07-2009
今日要返學,好慘,悶到,我想喊,返左屋企,訓到五點,午飯都未食tim,食完晚飯仲落左街游水,好好玩呀!
29-07-2009.
好嬲.............
今日都冇咩野發生,但係夜晚真係好慘呀,丟左40蚊,雖然價錢係好少,我唔緊張,但係個時見到個八婆汁左,佢當冇一件事甘,丟左張單去,個時我想個去,叫佢俾返我,但佢已經走左好遠,仲返屋企之前聽到個呀生講,佢踏到張20蚊,佢都唔汁,但係個時都被條八婆汁喇,超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超嬲超
超嬲
|