31-08-2009
今日朝早就去左飲茶,過左陣去左鄧凱怡到拎本暑假作業,我都好耐冇見過佢喇,之後去左呀公到打麻雀,超~~~我都冇得玩,真係好鬼悶姐,唉~~4點幾個時,個時真係超嬲喎,我個d屋企人就有得坐的士,我只可以同表弟坐輕鐵喎,搞到自己超嬲,好終於知道自己嬲,就會胡亂買野,但個日自己都洗左200蚊喎,好難頂囉,但係買既野,都係關於返學既,唉唉唉,,,,但係個日我終於踏出左第一步,自己可以真真正正踏出第一步影一張相,已經唔再拒絕同人影相lu
01-09-2009
今日好早就俾人叫左起身,食左少少野,就去左拎野俾人,之後自己去屯市行左一陣,去天使買,個到d人真係態度好差,之後食左個吞拿魚雞肉法國包,好好味,如果邊個想食,我都可以介紹俾你地食嫁
夜晚,過左去呀公到打邊爐,食左好多野,超好味呀
04-09-2009
好曬,好曬,今朝就排隊,熱到死,好鬼憎呀,上堂就悶到死,好想快d做野,悶到想死,又冇人可以傾,只係聽到d唔想聽到既聲音,而且覺得做野好過返學,現實我地要讀到中六,唉~~~
中午,霞要俾曾太罰,所以冇得出去食飯,而我就同左淇個d出左飯,搞到自己好鬼嬲,又熱,唔想再出去食飯,真係好想返課室食喎
下午,上英文堂,好好玩,坐miss 謝都幾開心lu,佢又唔係成日捉我既,又唔係成日罵,只係成日罵霞,真係覺得好無奈,同呀慧傾計,都幾好呀,又唔會甘悶,放學之後,去左班長會,見到大大粒都做左班長,之後慧有野做,又見到淇,仲諗住等埋慧放學,點知之後同左呀淇放左,都傾左少少野,都唔明點解人可以甘樣囉
05-09-2009
本來今日去買手電,買s5230c,有琴晚仲係個電腦見到買呢部送m&m電話殼,但係都唔知邊到買先有得送,如果我買個到有得送,我自己就唔洗出去買殼,依家搞到星期一先有得去買,不過都幾開心既,又有一部電話可以用得著
今日都冇野做,睇還珠格格第二輯,好好睇,緊陣去呀公到食飯,仲可以上去玩BB tim
|