siiiiutung
暱稱: cheungsintung1995
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-02-01
happy new year
2009-12-12
2009-11-27
2009-11-05
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 1151
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容

DATE



2009-11-27

好中意m記既小丸子,我想要呀!
有冇人送俾我呀!

25-11-2009 有風帶陽光
今日第一日既陸運會
朝早 真係好鬼黑仔
同小儀搭錯車 搞到冇時間食野
仲差少少時間遲大到 好鬼慘

係個看台上真係好鬼悶
見到好多人行黎行去
自己就冇得行

下午 遲左15分鐘食飯
仲要行一段路 先可以食飯
食下食下 好鬼熱 熱到流汗

放左之後 就搭車返左屋企
返到屋企 沖完涼 吹完頭 就訓著左

26-11-2009 有風帶陽光
陳曉儀 生日大快樂
陸運會最後一日
同第一日都係好悶
但係 小儀黎左我個社傾計
都冇甘悶 講野都好搞笑
笑爆我個肚
佢仲唱左首法文歌俾我聽

今日 雖然我地社拎唔到啦啦隊大獎
但係都拎到全場總冠軍
都幾開心

27-11-2009 超熱
朝早 超早起左身
俾人叫左季季紅 飲茶
從來未食過3.8既米粉
都既好食呀

下午 去左屯市 北海道活壽司 食野
同淑霞慶生
食左40蚊
根住我就食完野 返屋企hea
之後 佢地去睇戲
自己一個行返屋企
同小儀傾電話
一路行一路傾
好開心

5點幾 本來落街搵人
點知佢又唔係到
甘自己去左三聖買薯片
之後見到奶妹同佢媽咪
佢媽咪 好靚

夜晚 食完飯
去左bb到玩
bb真係好得意

刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


DATE



2009-11-05

.........
點解會發生呢件事,
從來係諗過有呢件發生,
黎得非常突然,
我都-0-曬咀,
搞到我地成家人,都好唔開心,好煩
好憎...憎...憎...

刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


DATE



2009-09-05

31-08-2009
今日朝早就去左飲茶,過左陣去左鄧凱怡到拎本暑假作業,我都好耐冇見過佢喇,之後去左呀公到打麻雀,超~~~我都冇得玩,真係好鬼悶姐,唉~~4點幾個時,個時真係超嬲喎,我個d屋企人就有得坐的士,我只可以同表弟坐輕鐵喎,搞到自己超嬲,好終於知道自己嬲,就會胡亂買野,但個日自己都洗左200蚊喎,好難頂囉,但係買既野,都係關於返學既,唉唉唉,,,,但係個日我終於踏出左第一步,自己可以真真正正踏出第一步影一張相,已經唔再拒絕同人影相lu

01-09-2009
今日好早就俾人叫左起身,食左少少野,就去左拎野俾人,之後自己去屯市行左一陣,去天使買,個到d人真係態度好差,之後食左個吞拿魚雞肉法國包,好好味,如果邊個想食,我都可以介紹俾你地食嫁
夜晚,過左去呀公到打邊爐,食左好多野,超好味呀

04-09-2009
好曬,好曬,今朝就排隊,熱到死,好鬼憎呀,上堂就悶到死,好想快d做野,悶到想死,又冇人可以傾,只係聽到d唔想聽到既聲音,而且覺得做野好過返學,現實我地要讀到中六,唉~~~
中午,霞要俾曾太罰,所以冇得出去食飯,而我就同左淇個d出左飯,搞到自己好鬼嬲,又熱,唔想再出去食飯,真係好想返課室食喎
下午,上英文堂,好好玩,坐miss 謝都幾開心lu,佢又唔係成日捉我既,又唔係成日罵,只係成日罵霞,真係覺得好無奈,同呀慧傾計,都幾好呀,又唔會甘悶,放學之後,去左班長會,見到大大粒都做左班長,之後慧有野做,又見到淇,仲諗住等埋慧放學,點知之後同左呀淇放左,都傾左少少野,都唔明點解人可以甘樣囉

05-09-2009
本來今日去買手電,買s5230c,有琴晚仲係個電腦見到買呢部送m&m電話殼,但係都唔知邊到買先有得送,如果我買個到有得送,我自己就唔洗出去買殼,依家搞到星期一先有得去買,不過都幾開心既,又有一部電話可以用得著
今日都冇野做,睇還珠格格第二輯,好好睇,緊陣去呀公到食飯,仲可以上去玩BB tim
 

 

刊登時間:妒忌 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]