I  mY BaBii ' <3
 
mY peN is bluE ..`mY L0VE is Y0U
 
我們說好了 ;` 永遠不分手
I  mY Fd ` 啜
 
Y0U aRe THE BEST "
 
I  siiuFAT
我們說好誰也不放棄誰 `!!
我們之間不會有改變=)
並不要你給我關懷 ..`
或者分手叫我長大 '!!
siiukaii
暱稱: CHING `v3v
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
好友名單
網站連結
小肥'xG
立立'xG
自己'xG
垠垠'xG
珍珍'xG
黃士心
蔡老闆'xG
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
2008-04-05
2008-03-30
2008-03-25
2008-03-19
2008-03-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 25
今日人氣: 0
累積人氣: 6038
2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


有開心過麼 ? 分類: 未分類

乜你真系覺得我有開心過咩 ?

今日你冇黎到 ..我真系好嬲囉講真 ..

發你脾氣 ..吾聽你電話 ..因為我真系好嬲你

旦系你D msg 真系好搞笑囉 -333-

加上奀奀叫你同我講既野 ..即刻吾嬲嚕 ^3^

旦系始終刀系冇真正既開心過 ..

原來要扮開心真系好辛苦 ..雖然今日真系好吾開心

旦系番到屋企又要扮哂勁開心甘面對丫媽佢地 ..

多謝今日奀奀陪左我甘耐 ..

仲要陪我一齊癲 ..謝唷`!

t0 u*

算喇 ..吾知刀知左喇 ..

甘我地又可以點姐 ..要鬧既刀應該鬧哂

吾好理佢喇 ..D大人系甘架喇 ..

過一排就冇事了喔 -3-

 

我沈默並不等於我生氣 ;` 我微笑並不等待我快樂

發表時間:2008-01-19 11:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]