乜你真系覺得我有開心過咩 ?
今日你冇黎到 ..我真系好嬲囉講真 ..
發你脾氣 ..吾聽你電話 ..因為我真系好嬲你
旦系你D msg 真系好搞笑囉 -333-
加上奀奀叫你同我講既野 ..即刻吾嬲嚕 ^3^
旦系始終刀系冇真正既開心過 ..
原來要扮開心真系好辛苦 ..雖然今日真系好吾開心
旦系番到屋企又要扮哂勁開心甘面對丫媽佢地 ..
多謝今日奀奀陪左我甘耐 ..
仲要陪我一齊癲 ..謝唷`!
t0 u*
算喇 ..吾知刀知左喇 ..
甘我地又可以點姐 ..要鬧既刀應該鬧哂
吾好理佢喇 ..D大人系甘架喇 ..
過一排就冇事了喔 -3-
我沈默並不等於我生氣 ;` 我微笑並不等待我快樂