0mg ..份中史吾夠時間做
得個45分鐘-_-做春丫 ?春刀吾夠時間做喇
放左就同FATING落荃灣食野 ..
人地食左早餐先番學 ..我地放左學先食早餐 v3v
俾FATING讚我D國語勁哇 ..謝`!
之後系甘系到行行行 ..行到我刀痴哂膠花
咩刀行一大餐 ..行埋D冇人行既商場
旦系偏偏冇行南多人戈D商場囉咩事先宜家 ?!
行到我勁攰 ..之前死左番屋企
今日同FATING無喇喇系到傾生仔-_-
最好笑既系我地系到睇D BB野 ..
個SALES仲要話 " 小姐有咩可以幫到你丫 ? "
乜我地似有左咩 ?
我同FATING刀系想生女哇 xd
PS :: 2月16號下午0300-0400悅來商場
柏豪Funz ..有3隻姣雞份 v3v