前晚刀冇番屋企 ..同丫媽去左元朗訓
3點幾先訓 ..吾系好晏旦系好攰
悶到我食哂屎 ..得電視同電話 ..又吾用得電腦
打左俾丫玲同FATING吹水 ..
之後勁掛LG` 吾知咩事囉宜家
琴日同奀一齊 ..我好難得甘落左長發搵佢
去左皇仁 ..悶悶悶`! 之後系甘系到HEA ..
去左安海 ..三平 ..仲有一個吾知咩公園
系三平見到鄧韻 ..又見到白菜個妹 -333-
同埋一班皇仁既人囉 ..HAEHAE下見到明愛個班仔 SHIT`!
之後過左海皮同奀一齊鳩坐 ..好凍 -﹏-
坐坐下 ..有2個男仔行過 ..奀話有一個系F.4的
佢地本身行走左架喇 ..之後又行番過黎 -0-
話 "戈個男仔話你地2個好索 ..想溝你地 "
我即刻O左 ..旦系奀仲要同佢講野囉咩事先宜家 ?!
我有我玩電話 ..佢地有佢地講野 .. 吾關我事 xd
佢地走左之後我地又傾番 ..傾LG` *0*
冇乜野好講 ..THEN過多一陣就去左OK搵佢丫媽 ..
陪佢丫媽買鞋 ..買野食
佢丫媽墱好的說 ..請我食野 ..旦系我冇要到 XD
壹DAY就甘就完左喇 =)
PS :: 謝`!奀陪左我甘耐 ; 又陪我發癲坐海皮 >3<
|