#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 45
累積人氣: 11086
站內搜尋
2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天


分類: 未分類

頭2堂英文…昏昏欲睡~一到小息…已經訓著左…嚕嚕嚕~

直到中文堂尾…期間成個鐘…冇人叫醒我…一訓醒…

小白係度同全班人「4a論壇」你一言我一語~見到佢表情好無奈…

到中史…真係失敗…論文得84分…太后話最高分果篇文簡潔~

分段清晰…我果篇分段5太好…用字過於高深…唉!

到午膳返到課室…又訓…我係咪豬黎架…訓醒…小強冇返…

有件女人型代課…我又訓足2堂…咁就放學……

搵東爺落葵芳剪髮…期間逛左好耐…去到~

我叫:「師父牙~5該剪有咁碎得咁碎丫」「好!!一定」他說~

尼下大獲嘞!真係好碎…仲要好短…唉…

去左一間叫嘗越既餐廳度醫肚…做左水魚…之後去開會~

10點幾走人~聽日要7點起身…去聽音樂會…撐場…

2005 年 11 月 27 日  星期日   晴天


日記日記 開心 分類: 未分類

死嘞~好幾日冇打到日記仔添~比肥財咩我先醒起…

好!打返~但…幾日前既野…嗯~如果漏左你、你、你同你~

懇請多多包涵喇~今日主要係牙毛主席又令我失望!

應承左野永遠都做5到~要訓…再續…

抖抖 開心 分類: 未分類

今日冇出街~冇人陪剪髮…

哈~於是抖左成日~睇左一本書~

格言一百句~有好多好有意思既句子~

充實一下自己既言路丫嘛~拋拋書包咁喇~

聽日世史測驗~希望毛生5好炸5知喇~

2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天


spider man 愉快 分類: 未分類

打波日!

何必紛爭一寸地,讓他三分又何妨,

長城萬里今猶存,不見當年秦始皇

拋下書包先~今日牙…打到差d毀容!驚驚~

以後5會打到咁激~ha~ar東頭又串魚蛋…食過番尋味 = =

仲要4串…有排抖…不過最高潮係同ar高打果場…太正喇!!

佢好耐冇咁正經過…哈~係我逼到佢出真功夫…打到好攰~

返屋企睇spider man

 

重溫~之前係戲院睇過~依然仲好鐘意~

尤其係果句「能力愈強,責任愈大」嘩~~死了!

題外話~好想剪髮啊~有冇人陪我啊~

2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


blue day 鬱悶 分類: 未分類

badly  Friday

搭7先起身…風馳電制咁「行」返學…沿途都仲有少許人…

於是慢慢行…點知行到門口就打鐘…好在…未遲到…不過要罰企企~

哈~ar東頭都中招…不過winnie就~噢………阿門~

then企企下先醒起今日原來要早讀…要開櫃…

…做左逃兵…逃左上去開櫃…再氣急敗壞咁落番去繼續受刑…

不過返到去…噢………嗯~ha~仲誤會左d野~搞笑~~

!過左2堂英文~到中文…唔知點解…忽然間感精神有點不振…

頂5住訓左成堂…

(哈~a貓~我冇sick啊~真係眼訓炸~Don't worry~)

臨尾發生左d事~都幾突發~出其不意~果陣時我都尚算清醒~

但事後我沉默了…思索中~

到中史!正ar~自從上次比太后當頭棒喝之後~我開始抄筆記~

正正經經上堂!比平時生猛左!ha~a ken~keep 住ar~

到econ~唉~小強向我地展示我班的偉大戰績!

用個字黎形容都已經比足面…因•果

l believe~!知恥近乎勇!!

放學~交返d野比ms yan~順便搵下肥財佢地~

睇下同小白有冇偈傾…落到去…已經開緊戰…生人勿近…

願主保佑佢地~呵~見到小秀霖在守候~果然有義氣~等左一陣…

大戰告息…!睇見d關係搞成咁…又有另一番滋味~

夜晚~唉~我點解5可以坦白d~點解咁在意呢~

看來要問下自己個心先知…

 

一個肯信任別人的人,

雖然別人未必全都是誠實的,

但是起碼自己卻先做到了誠實;

一個常懷疑別人的人,

雖然別人未必都是虛詐的,

但是至少自己已經先成為虛詐的人。