
嘩嘩嘩~今日小弟開板既大日子~大家久違了~
今日係開板大日子~亦都係好好既一日~因為今日真係由朝玩到晚
隻腳都5識攰~朝早約左人打波~餓波左成個月…波都5記得點射~
打左好耐~因為約左嬋嬋關係~
跟住急急腳咁去m記買左一舊魚柳包~正~
最終都係要嬋嬋等~抱歉~咁大家就一齊去左西九踩冰~
未踩之前~我食左碗10蚊既鮮蝦雲吞麵~食極都好似食5完咁~
then去踩冰~今次係小弟我第二次踩…
其間我親眼見到有36次d人仆倒…(我包辦2次)
其中有3次大野~見到都鄧佢傷~(dennis~係咪呢^^)
仲有發現原來嬋嬋係5識踩架~哈哈~咁我都好識做既~
(dennis~係咪呀^^)
踩到咁上下~走人~搭地鐵陣時~嬋嬋話我好似今日淨係陪人咁~
自己5多踩咁~
我答係~其實諗深一層~與其話我係陪你地~換另一角度睇~
你地何嘗5係陪緊我呢^^
做朋友梗係互相依靠~互相幫助~
當你溜冰失平衡仆倒時~朋友們當然是第一時間係你身邊橕扶你~慰問你~
當你向前踏步~默默在你身後支持你的人~
他們不是色狼~而是你真正的朋友啊~~
哈哈~今晚又同肥材係咁煲粥~唉~點解你係公黎架?^^  |