怕醜性格又黎喇~
返成日學冇里精神~直到中史堂…要小測~but冇溫到…
於是拍醒自己!!努力!!我5可以再失威!!
吹左500字度~收筆感覺良好!太后講下次要交論文~我會比心機~
上西村食lunch~好5鐘意人扮哂野咁囉…成個爛仔咁~講真!
你點樣睇自己~人地就點睇你~
唉~上經濟~睇見小強都鄧佢慘~唯有自己比心機聽佢書~
放學~上去4樓搵東爺~鬼整佢…
執報紙執成世…又5知我約左安哥~終於同東爺去葵芳佩眼鏡~
行行下無啦啦撞見大佬穗同d精英班~
d精英班話去做kfc喎~白痴!!!
講真!返工成世都有機會~但係日後食粥食飯都睇尼兩年~
你何必急於一時呢?因小失大~明5明呀~精英班~
陪東爺去剪髮~行行下無啦啦撞見安哥喎~橋到丫~
剪完~諗住去眼鏡城搵平眼鏡~點知搵極都搵5到~
於是去左a look~簡簡簡~戴戴戴~終於簡啱一副~
點知東爺又話5想買住~整鬼佢…而我? monday拎眼鏡al~
搞搞下又無啦啦撞見牙高喎~搞完~
東爺走左~牙高就係咁冤住人請佢飲野…都5係人類黎……
搞到我要5:30就落左中心~本來想Joey 幫手book房…
但見到佢忙到死+上我怕醜性格又返黎…呆等…等左9個字…
鼓起勇氣去櫃枱請Joey出黎…哈…到7:00人~5齊人~
照開~今次係以輕鬆氣氛開會~
全程我笑到合5埋口~正~但又傾到野喎~thx~小飛象一3一

返到屋企~同東爺傾d八野~八左成3粒鐘~諗返d我5多鐘意既人~
唉~一肚氣~ |