#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 6
累積人氣: 11047
站內搜尋
2005 年 10 月 18 日  星期二   晴天


鬱悶 分類: 未分類

~今日做咩都頭頭碰着黑~~

新眼鏡返去~d人又好似咩咁~miss戴仲話似騙幅俠添~

跟住又上maths~派統測~唉唉唉~奈何…分數實在強差人意~

柳包又係度~噪都冇用架~成日話以前以前點樣點樣~

香港都回歸左al~>.<搞到monday又要補測~星期六朝早又要補課~

~!3hour ar~!晨咁早~

到lunch陣時~我睇緊書…有人問我分…

15分~冇!? 10分~冇!? 5分~冇!?

唉~~話睇我又5似咁樣…但事實正正就是如此…

~夜晚…仲為左個細路勞氣~話佢~佢仲笑~

唉~天恩得4個人去…5夠6個…恐怕要cancel

~maggie…快d返黎al...

2005 年 10 月 17 日  星期一   陰天


百家姓 不安 分類: 未分類

今日全日都冇乜mood~今朝7:00起身~

搞左一大餐~全因要影班相~返到去~

miss yan講影班相既企位…嘩…

miss yan要男女班長坐係佢隔離…唉…真係

落到hall~又搞左一大餐點企~~咁就………

(5係死左)係~咁就影完~

上maths~魚柳包勁耐都未上黎…

唉~落去搵佢又比全班喝住~唔落去又驚咩獲~

最後都係決定落去睇佢搞乜鬼~上返黎~佢又係度喎…玩死…

魚柳包變左身牙~變左一舊6+1頭既魚柳包^^

第2個小息~牙cat無啦啦走過黎問我野~

唉~唉~唉~愈描愈黑~嘩~中文堂~小白又係度吹水~

吹吹下~吹到百家姓~

佢講:「陳李張王何~跟住係咩呀?咪係史廖林范蔡囉…」

嘩~嘩~嘩~笑到我同徐+聰肚都痛~

好搞野~我會remember屎尿淋飯菜~haha~

等到放學~同東去拎眼鏡…比人串喎…

我戴左副眼鏡好似有少少5平衡~

條友竟然話係咪有d人5正直~心存y念呀~>.<痴痴地~

夜晚~同小源、肥財煲完~無啦啦有人打黎…冇人出聲…

第二次又打黎…我本身心情5多好…

於是我大聲喂左一聲~點知…係miss yan喎…嚇到o哂嘴~

冇~佢問左我一d野~吹左一陣…

掛線…仍心有餘悸…嚇餐死~都係早d訓把喇~

2005 年 10 月 16 日  星期日   晴天


抖抖睇戲~ 傷心 分類: 未分類

由於尋日久休打波~今日10:00起身~仲好攰~

昏昏沉沉咁上日記板check下尋晚小白龍小源有咩遺言…嗯啊嗯啊~

跟住肥財打黎叫我陪佢去借書~無奈係果個moment~

我突然感到頭重重~腳腫腫(呃~冇腳腫…純粹壓韻)

於是我叫拖遲d先去~因為我5想失約~言而無信~好衰仔架嘛~

跟住抦埋自己去間房~煲左好多戲(整估專家~好正)

又睇返成龍果套醉拳~雖然好舊同睇過好幾次~但係依+睇又有另一番感覺~

有少少feel到當時中國人被外國人欺壓同侮辱既心情…

期間肥財d咒怨電話漸漸在我耳邊響起~結果佢5洗我陪~唉~抱歉(9O度)

睇完~自發性咁執自己間房…經過n年既吹殘…吹麈…搞搞搞~執執執~

靚哂~房靚~心情更靚~夜晚~睇殘酷一叮~叮叮叮~一開頭d人5多好睇~

我不時轉台睇羅文~嘩…舊時d歌詞~靚到丫~好似寫詩咁~強~

等到馮文樂出場~掂~尤其是佢扮小鳳姐把聲~嘩~似到丫~

最白痴既係~佢竟然輸左比條「靚」仔~

d評判比哂同情分比個「靚」仔~真輸得5底~

好!聽日影靚靚班相+去拎新眼鏡仔~仲有……英文默書……

2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


蚊框~悲哀~ 感動 分類: 未分類

今日今日今日~琴晚成點鐘訓~諗住今日星期六訓遲d喇~醒鬼佢~死肥成~

晨咁早8點鐘打黎吵醒我~話賣旗之前好悶喎~真係好人都比佢激壞~

之後訓5返~走去煲下神話…好無聊下…睇睇下仲訓鬼着左

(多得你5少~肥成哥)

訓得鬼咁諗…跟住肥成又打黎again…叫我去葵東打波~又哎又西~

唉~死死下去~期間撞到肥財同佢師父~落到去見到喪源喎~算佢有良心al~識黎~

場度仲有趙X洲、白粉奇~趙X洲係度炫耀佢蚊到框~好野~好野~

無啦啦佢又擺我上枱叫我蚊…麻鬼煩…

大佬…我都未訓醒…唉~咪試下蚊囉…費事比佢串~點知我都蚊到喎~

蚊完個板仲搖下搖下~個feel好正~

不過我奉勸大家都係5好亂蚊…因為拉到d繩真係痛到連眼淚水都標出黎

成隻手損左…唉~有乜謂丫~蚊到又點?~於是打打打~跑跑跑~

有人挑全場~又打打打~跑跑跑~跑到攰~

就同喪源係度吹水~唉~喪源牙喪源牙~做人做事~要大膽d~嘗試去爭取~

then鄒家俊都黎埋~but佢炒樽喎…哈…and then我又出場打~

出現左一條痴線佬…傻傻地~一手拎住個銀包~單手射~串到爆~

5想同佢一team~點3點4~我入親波~佢係度叫nice nice nice~

痴線佬…win左趙X洲~入黑~鬆人~

返home~煲粥~得知肥成哥比人串~幾搞野下~

then肥財send左套片比我~司徒呀…笑死我~

今日~~~~~好攰>.<

2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天


怕醜仔 分類: 未分類

怕醜性格又黎喇~

返成日學冇里精神~直到中史堂…要小測~but冇溫到…

於是拍醒自己!!努力!!我5可以再失威!!

吹左500字度~收筆感覺良好!太后講下次要交論文~我會比心機~

上西村食lunch~好5鐘意人扮哂野咁囉…成個爛仔咁~講真!

你點樣睇自己~人地就點睇你~

唉~上經濟~睇見小強都鄧佢慘~唯有自己比心機聽佢書~

放學~上去4樓搵東爺~鬼整佢…

執報紙執成世…又5知我約左安哥~終於同東爺去葵芳佩眼鏡~

行行下無啦啦撞見大佬穗同d精英班~

d精英班話去做kfc喎~白痴!!!

講真!返工成世都有機會~但係日後食粥食飯都睇尼兩年~

你何必急於一時呢?因小失大~明5明呀~精英班~

陪東爺去剪髮~行行下無啦啦撞見安哥喎~橋到丫~

剪完~諗住去眼鏡城搵平眼鏡~點知搵極都搵5到~

於是去左a look~簡簡簡~戴戴戴~終於簡啱一副~

點知東爺又話5想買住~整鬼佢…而我?  monday拎眼鏡al~

搞搞下又無啦啦撞見牙高喎~搞完~

東爺走左~牙高就係咁冤住人請佢飲野…都5係人類黎……

搞到我要5:30就落左中心~本來想Joey 幫手book房…

但見到佢忙到死+上我怕醜性格又返黎…呆等…等左9個字…

鼓起勇氣去櫃枱請Joey出黎…哈…到7:00人~5齊人~

照開~今次係以輕鬆氣氛開會~

全程我笑到合5埋口~正~但又傾到野喎~thx~小飛象一3一

返到屋企~同東爺傾d八野~八左成3粒鐘~諗返d我5多鐘意既人~

唉~一肚氣~