#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 8
累積人氣: 11037
站內搜尋
2005 年 10 月 23 日  星期日   晴天


死得 不安 分類: 未分類

to地鞋鵝滴優氧新識逸~

日做左成日~豬豬豬~冇錯~係食得果d~

我講緊~e+講緊係~ ~食得果d~ 

即係尼隻↓↓↓↓↓↓

(ha~學左杰良既口吻~係學左~學左)

講真…真係好腰酸骨痛…打左1日波姐…又5係去打扙…攰到丫…

唉…後生流流…下咒~仲有同志叫我去打波…我話:「你即係叫我去死姐。」

好彩聽日冇pe~如果5係~後日既頭條必然大字刊登~

「中四學生因身子積弱~不堪學校體育課折磨」 

夜晚~同肥財傾左陣電話~今日主題環繞小動作~

對!係小動作~5係小動物~

原來睇人小動物係可以估到該人的性格及當時的思緒~有意思~

then肥財仲醒左我一張相~~wo~多麼美豔動人…令我極之震憾…

它的一笑…笑爆左我個嘴ar...(sor~誇左小小…)

聽日~統測+小測+默書~實在太充實....喇......

2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


傻左 分類: 未分類

補課補課~今朝8:30要補數學~遲左少少…但原來好多人仲遲…

魚柳包~~唉…鬧少陣ok?師生關係搞成咁惡劣…何必呢?~

期間佢比左我地10分鐘休息~我跟左班男仔落去小食部買杯麵食~

食下~魚柳包突然彈左出黎~碌碌下~~右碌~

仲話剩番2分鐘…大佬呀~包大老爺~仲錄緊d麵架~好熱加嘛…

d防腐劑都仲未溶得哂~於是我地噪噪下~終於逼到佢就範~

哈~結果我地食左成半個鐘先返上去~

補完~係學校打波~同我班d男仔~我今日狀態~

~一流~!fit過隻馬呀~上哂身…未試過咁滿意自己既表現~

同中五打~又~同傻陞打~又~woo~!~!ar~

跟住又教下人打波~(飄飄然)打到興起~call東爺落老地方再打過~wowowo~到左…神經線痴左一痴~傻左走去拍籃板~woowo~!拍到~oh ya~!拍到成隻手指腫左…

ken哥啊 ken哥啊~做乜咁crazy~  

打打打~打到攰…

訓左係地下度~大字形(真係驚比人踩)…望著蔚藍天~白雲飄飄飄~猶如一幅幅活生生既油畫在腦海中~微風輕吹……

噢…沖走哂我所有既煩惱絲~

返到屋企~腰酸骨痛…死死下…原來做任何事都要付出代價架…

訓到隻死豬咁~

再睇下winnie姐的日記咁~呵~

then再同winnie姐同ar貓傾計~wowo~!今日~完畢~

2005 年 10 月 21 日  星期五   晴天


1米9長人 呆滯 分類: 未分類

哈~轉返個channel先~口語~唔該~

遲左打日記…e+都成12:00~因同細葉姐姐傾耐左^^

呃~今日啊~頭兩堂又係英文…氣氛都幾恐佈下…

我從未見過miss戴會咁大發雷霆~打哂大風…(也許我見識淺薄…)

唉~~愛莫能助

到中史~小組討論~以我以前作風~我一定會自告奮勇!~!

出去高談闊論一番~灑灑口水~但~霎時間…卻沒有心情~唯有退居幕後~

客串當軍師~讓能者居之~可惜卻不逢時~打鐘…下堂再續~

仲有收週記好勞氣~成十幾個仲未交…一d責任心都冇~可惡也~

放學同牙東諗住find miss羅傾入組一事…又find5到…

連續4日…無緣…but…monday再接再黎~

跟住~悶悶地咪跟下d中三仔既波~痴下波打~結果連炒3隊…

比人話屈機~好耐未比人咁講過~最尾…牙東爺發神經…

係籃底炒左5、6球…以7比5敗北…班中三仔開心到丫

look like中左獎咁…

期間綿紡顧中甲組…見到敵隊既武器傳說中1米9長人…激發我~我要高d~

夜晚~我尋日add左既細葉姐姐~佢add我~傾傾下~咦?又幾啱key喎~

我覺得我同佢幾似…當然5係個樣al…係性格卦…都好高興識到佢~

魚柳包~魚柳包~聽日又見到你嘞…乜11:00前咁快有魚柳包供應喇咩~

2005 年 10 月 20 日  星期四   晴天


英文堂 分類: 未分類

現在報時~現在是晚上九時正~訊號由ken哥特約播出~^^

(近日多用了口語寫作~這次嘗試轉回書面語)

今天~風和日麗~萬里放睛~好~日子~

但在平靜背後卻隱藏殺機…英文堂

事關今天miss戴要抽幸運兒上前匯報其圖書~

那時真是一秒一驚心~miss戴每抽出一將咭片~

猶如宣佈死罪名單(啋~)喝……何其壯烈哦…

最後我當然安然無恙~順利過關啦~

在午膳休息期間~

夜欄人靜

(當時的確是關了所有能發亮的東東)

夜半無人私語時…

(當時的確是各位美少女還未回來)

那時我在想~啊鼠曾經形容我性格屬於觀察者~

那…到底我是不是呢?

夜晚~與啊貓閒聊良久~發現原來我在班中給別人的印象

是那麼令我意想不到的~嗚呼哀哉~

其後~我向洋洋索取了班內多個同學的msn~為何?

其實我有我想法~也許很傻…

現在我與班內的同學還不太熟悉…

希望特此有溝通的渠道~多些認識~認識~

在未來的兩年歲月中~願我在4a有歡愉的回憶~

2005 年 10 月 19 日  星期三   晴天


仍然是黑 感動 分類: 未分類

哈…黑開係咪有條路呢…今朝返學途中突然醒起冇帶班櫃key…

…個心即刻離左一離……咪照行囉…5通返轉頭攞咩…

於是死死地氣去搵miss yan救救命…幸好miss yan班左條後備key…

如果5係~後果不堪設想...

到中史~林耀陞好搞野~太后問佢攞手提~~號碼~

佢竟然傻下傻下咁拎出佢部手提~比太后充公沒收~太后將手提放係枱度~

一路都相安無事~then有d無聊賤人呀~靠害呀~call林耀陞個手提ar..

搞到部機係咁係枱度翻騰~翻滾~激到太后扎扎跳…最終又煩到miss yan~

~損人不利己~心知肚明丫~派小測~尚且滿意吧^^

到maths~天啊…點會黑得咁勁~平生第一次比魚柳包串…嘩…

放學~去到教員室~諗住搵miss yan比返d野佢~等等等~先醒起佢緊開會…

silly boy…落到地下~睇到喪謙~小健~原來佢係度跟隊打波~我心郁郁咪一齊囉~

點知等左成個鐘~班友仔根本踩波鐘~終於有得打~一開頭輕敵5比0~

好心啦~喪謙打好d al…上籃都炒…但最終我同小健ko左班友仔~打打下~

鄒家俊走埋黎話1挑3~嘿~比我炒佢5:1~但再打就比返佢屈返5:1……

夜晚…發現深儀好有心~thx~一3一

同振洋傾傾下…原來佢有好多班中人既msn~強~