#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 5
累積人氣: 11034
站內搜尋
2005 年 10 月 31 日  星期一   晴天


極度心情差 分類: 未分類

運動會第一日…唉~今日我真係好5開心囉~發生左好多事~

有悲有喜~有憤有歎~感受良多~(長篇大論)


朝早7:00起身~因喪源同肥財遲左起身~

所以成8:10分先到青衣運動場~幸好有偉樂哥「包庇」哈~冇記遲到~

開始運動會~好凍…好大風~到200米召集~換左衫~凍到震…

同周公、安安等左成9個字~終於跑嘞~我分配左同周公一線~一開始~

我起步較慢~但一路跑牙跑~追牙追~就到終點~周公突然仆倒…

我就過左佢…第三…但我知周公想入決賽~想攞牌~

但我覺得不管賽果如何~只要盡力而為~你便是勝利者~

我們是享受過程~結果都是其次~

正如賽前我同好多人講~「玩下姐~志在參與

我跑完200就要即刻去跑400~

嘩…我本身諗住都冇哂力~唯有盡力啦…

起步前ar貓比左d壓力我…驚驚~5可以包尾~~>.<

5知點解我由頭帶到尾…就到終點陣時~冇氣先比人追返~第二~

咁今日參與既項目就完哂喇~我跑完之後~上返看台度抖抖~

坐坐下發覺5對路…面青口唇白…仲作嘔添…於是我箭步咁沖往廁所…

期間~肚度d水開始湧上黎~搞到我用口要含住~點知撞到小強喎~

佢以為我同佢玩獎門人果d「我話你冇牙~噴我ar笨」果d~

佢仲用手想我喎~咪玩al~好彩我走得快~如果5係~

肯定噴到佢周身都係…千辛萬苦跑到去廁所~唉……禍不單行……

d廁格竟然滿哂人∼激死我丫~我係咁拍打棟門~終於有人開左門~

入面果個原來係曾仔(錫富)佢話:「嘩…細路~洗5洗咁趕牙~好急牙?」

我冇口理佢…即刻衝入廁格~係咁嘔…我咁大個仔第二次嘔……虛脫左…

lunch time~

一如以往同班fd去一齊食∼好嘞~正文黎嘞~咁一路行al∼

喪源問我諗住去邊食~我話不如去m記食al∼喪源話ok∼

但梁崇政就講左d有骨既說話∼我冇理佢~照行~一路行~佢係我後面~

係我後面同豬潤係度講我∼= =去到m記~

佢又話好多人~諸多5滿意~話我點點點~但我咪話如果大家肚仔餓嘞~

但又想快~咁就可以去百佳買飯盒囉~跟住佢竟然講左d極難聽既說話~

尼下真係徹底咁燃點我d怒火~於是我倆便互相理論!最後我拉隊走人~

第一,各人有不同既生活方式~你富有!你可以自己去大酒樓,大餐廳度食

我唔會強逼你一定要跟我食你口中所謂既cheap野~你有你自由~

第二,我從來冇話過我係leader~

我只不過想同我d朋友開開心心咁食野~請勿誤會,我不想做所謂既「大佬」

第三,大家如對我為人有任何不滿、意見,甚至是善意的批評~

我當然是樂意接受~但~我尊重大家~同時請大家都尊重我~

有甚麼事可以在我當面指教指教~但何須閃閃縮縮~

在別人後面 冷言冷語、說三道四?

其實我點解因尼件事而咁詳盡講呢?因為我想打比5只佢一個知~

而係所有跟我做朋友的人~交朋友~最重要的~是

不過係尼件事上~

令我反思到究竟我人際關係~係咪出現左問題呢?


夜晚~一路都相安無事~直至我打緊日記~

其實我一路打一路都5多高興~點知我牙媽仲因d好小既事同我噪~

簡直不可理喻!!佢d橫蠻獨尊既思想~令我不敢領教~

唉~本來已經冇哂心情可言~

e+仲………跌埋落谷底.....悲悲悲~ 

2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天


天恩 驚訝 分類: 未分類

今朝好早起…訓5返…眼光光咁~等到12:30~食完飯就落中心~

去到~大半組員到左~久別重逢~發現ar so蠟左個靠右頭…

嘩…為天人…佢地都比我嚇親~事關我戴左副眼鏡~

比dennis取笑~話靚仔左~…比ar so話老左

(好老咩…哼)跟住等左一陣都仲未見小飛象蹤影~驚佢5知醒~

於是我打比佢~但~怪事發生…請留意以下對話…

嘟~~嘟~~~~~~~~~~

ken:「喂~係咪XX麗啊?」

對方:「你係邊個牙?」

ken:「我係牙ken ar」

跟住一陣雜音…沙沙沙…隱約聽到咩留言牙咁~

(我心諗咩留言牙?v-net個留言板?定我個日記ar?)

冇聲出~咁我收線al∼於是再打多次比佢

嘟~~嘟~~~~~~~~~~~

ken:「喂~係咪XX麗啊?」

對方:「你係邊個牙?」

ken:「下?我係牙ken ar」(心諗~又問?)

跟住又傳出一陣雜音……又咩留言牙咁~(心諗…咁既?……哦……)

原來飛左入佢個留言信箱…ar… ken哥牙…你冇野牙嘛…玩死…

正當我感到哭笑不得既時候~joey係中心走出黎~叫我地入去~

太好了~入到去~正經返~事關今次係我第一次5洗靠maggie同寶昕~

由自己帶既v-net小組∼我終於都自立~

一切都360度轉變左~~~咁我都要解釋返陣間d流程比佢地知既~

但好多人都5集中囉…

尤其係蘇焯然!!不斷係度影我~我有咩好影姐…

講左一陣~終於人齊~check好哂物資~出發∼

途中同小飛象傾下計咁~上到去~玩完~結束~

我既評語同感受就係~全程氣氛都不太熱烈~間5中有悶場~

遊戲節奏過急…引致時間掌握得5好~有點為時間而做~

分工頗清晰~識企位~(抵讚)

但部份組員仍不夠主動(但比之前有改善左)

準備方面~較愴促、有d野遺漏~但已經即時補救左~~

尼兩樣要注意返既~老實講~比著係1年前既我~我會5多滿意~~

但現在到尼一刻~我係個組身份5同左~相對之下~

我亦會從另一個角度睇~回想返今日上天恩既組員~

其實大多數人只係黎過天恩1次~甚至初次登場~準備時間亦不足~

亦只係開過一次會~值得體諒~整體來講~算5錯~我會比7分~

不過真係好多謝天恩既蔡姑娘副主席小飛象~~佢地幫左我好多~

完左之後~返中心擺返好d物資~then同肥成同牙so死左去打機~

甫見ar so手車都算渣得幾好~相反~肥成就太不濟了~玩玩下~

突然間有條友走出黎挑ar so機喎~一開始起步~

果條友仔竟然乜都5做~靜等左10餘秒起步

(心諗…洗5洗咁串ar....)細看之下……原來佢好猛料架~

三兩下手勢就過左ar so…可憐既ar so全程捱打…

食哂麈…好陰公~~~

去厠所期間~你知5知我見到邊個牙?

檸檬!? 5係~

國賢!? 5係~

潤發!? 都5係~佢就係~

登~係謝涵呀~~~~!?謝涵係男厠度?梗係~

5係al…我係出面走廊撞到佢炸∼ha∼

返到home~再翻睇龍咁威2~好笑~但冇第一集咁好笑~

聽日運動會~醒神d…不過要8:00去到青衣運動場…

成7:00就彈起身…so bad∼

2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天


100條問題!! 續 分類: 未分類

100條問題!!

1.出街個袋有 D 咩 ?
ANS:平時帶銀包。筆..
     打波就帶水~毛巾同衫~


2.而加聽緊咩歌 ?
ANS:好人 (成日聽)


3.鍾意去邊度食野 ?
ANS:下…屋企卦

4.鐘意咩類型既女仔 ?
ANS:乜問埋d咁既問題架…咁牙…同我要夾卦…

5.鐘意咩類型既男仔 ?
ANS:無言………都係同我要夾卦…

6.出旺角有咩地方1定要去/有咩1定要做 ?
ANS:5知牙…少去…

7.出銅鑼灣有咩地方1定要去/有咩1定要做 ?
ANS:更加少之有少

8.出尖沙咀有咩地方1定要去/有咩1定要做 ?
ANS:同上…

9.最鐘意邊套台劇 ?
ANS:5多睇

10.用1首歌黎形容自己 ?
ANS:一定5係「無賴」al~ 我諗係「傻大哥」

11.鐘意著底褲定孖煙通 ?
ANS:我5係牙東…我著底底的

12.有咩心願呀 ?
ANS:好想變番細個...e+有好多野都好遺憾…

13.無聊既時候會諗起邊個 ?
ANS:你~^^

14.無聊既時候最想搵邊個 ?
ANS:都係你~^^

15.邊套戲睇得最多次 ?
ANS:好多套戲都睇過好多次~搞笑既~富意義既~感人既

16.睇邊套戲最易喊 ?
ANS:第一次睇戲喊既…好細個睇既「義犬報恩」同再見瑩火蟲

17.睇邊套戲笑得最開心 ?
ANS:多的是~~

18.有邊套戲睇到1半已經想停 ?
ANS:好無聊或太文藝~太抽象d戲

19.用1種動物黎形容自己 ?
ANS:一條大懶蛇


20.識咁多人之中 , 邊個最靚仔 ?
ANS:傑仔啦(5係我)     東爺啦^^

21.咁最靚女係 ?
ANS:你囉


22.like足球定籃球 ?
ANS:一定係籃球~酷愛~發燒友

23.最憎邊個星座 ?
ANS:冇..

24.點解咁憎呢個星座 ?
ANS:都話冇咯..

25.咁你最鍾意邊個星座 ?
ANS:9月8日果個


26.點解咁鍾意 ?
ANS:因為……係自己個星座囉

27.如果比你問1條問題 , 你想問 ?
ANS:世上有冇神!?


28.鐘意 Hello Kitty 定比卡超 ?
ANS: 比卡超…睇得寵物小精靈多

29.邊個明星以前好鍾意 , 而家唔鍾意 ?
ANS:好似冇

30.你有幾多隻錶 ?
ANS:我想買…但因為自己懶……

31.分別係乜野錶呢 ?
ANS:都話冇……

32.如果有得比你整容 , 你會整邊 ?
ANS:傻既…我好滿意e+

33.邊個係你偶像 ?
ANS:魯域斯基 (nba)

34.有乜野你係想做又唔敢做 ?
ANS:玩高空活動

35.鍾意玩 ICQ 定 MSN 多 D ?
ANS:有人add我就2面都玩

36.飲芬達鍾意飲乜野味 ?
ANS:橙汁卦

37.去飲茶有乜野1定要食 ?
ANS:一定要蝦餃……

38.你會唔會做人既後備甜心 ?
ANS:唔會~冇好結果~


39.鍾意周慧敏定楊采妮 ?
ANS:5同年代…

40.如果比你開鋪頭會開乜野鋪頭 ?
ANS:賣野食既~自己都有得食 ~

41.點先做到你女朋友 ?
ANS:最緊要係夾…


42.鍾意偉仔定華仔 ?
ANS:華仔

43.鍾意 7-11/ OK ?
ANS:7仔卦…以前同喪源有段日子係7仔度 ~

44.如果比你揀1樣街頭小吃 , 你會揀食咩 ?
ANS:燒雞翼+袐制汁 ~

45.你鐘意既人突然間同你講佢鐘意左1個人 , 你會有咩反應 ?
ANS:未試過…個心好酸卦…

46.如果你發現自己個好朋友都鐘意自己心上人 , 你會點 ?
ANS:都未試過…不過會將決定權交比自己個心上人


47.如果你女朋友鍾意左第2 個 , 你會點 ?
ANS:唯有成全佢地…

48.你會鐘意番自己以前個女朋友 ?
ANS:未有過~5知

49.但係發現佢個心已經鍾意左第2個 ?
ANS:5知ar~5知ar


50.最深刻既夢係點 ?
ANS:有包公同美少女戰士追住我…嚇醒左…跟住係咁嘔…


51.如果要你性感你會揀低胸定露背 ?
ANS:我會5着衫……哈

52.分左手之後 , 會唔會數佢既缺點 ?
ANS:唔會

53.發現佢數你呢 ?
ANS:那就唔係我錯..


54.你失戀會做 D 咩 ?
ANS:大教訓卦..

55.失戀之後幾耐先復原 ?
ANS:大佬牙~真係5知

56.宜家諗緊咩 ?
ANS:諗緊幾時答完你D問題牙!!

57.同邊個人只有1面之緣 ?
ANS:5知~好多

58. 鍾意寶珠定芳芳 ?
ANS:who?

59.     ike食乜 ?
ANS:想食咩就食


60.屋企有幾多隻 VCD ?
ANS:100隻之內

61.你去到荒島 , 你希望你自己有 D 乜野 o係身邊 ?
ANS:你


62.做 D 咩會好緊張 ?
ANS:自己一個人

63.支唔支持婚前性行為 ?
ANS:ha...

 64.想做 D 咩但係失敗左 ?
ANS:好多


65.你有乜野係好想儲齊1套 ?
ANS:好多..

66.有冇儲錢呀 ?
ANS:冇..=.='但我好想儲..不過次次唔成功=.=

67.相簿入面最多同邊個既合照 ?
ANS:家人


68.最想放棄 D 咩 ?
ANS:冇.

69.呢個世界你最想邊個得到幸福 ?
ANS:自己同所有我識既人..

70.印象最深刻既係咩 ?
ANS:比人擺上台做班長同主席~

          and v-net眾人同我搞生日會~超感動…


71.最鍾意邊個電視角色 ?
ANS:5知呢

72.同唔同意戀愛大過天 ?
ANS: 一半半


73.覺得邊個最有女人味 ?
ANS:我阿媽~最有殺氣

74.同邊個只可以維持朋友的愛 ?
ANS:5講比你知^^

75.學生應否談戀愛 ?
ANS:有保留~但有例子~談戀愛~係有種無形既推力~

76.邊樣野最貼身 ?
ANS: 衫褲.....

77.呢世人最遺憾既事 ?
ANS:細個乜都學5到

78.鍾意明戀定暗戀 ?
ANS: 我咁細膽…只會暗戀人.

79.男仔對女仔講粗口你覺得點 ?
ANS: 5多好………

80.鐘意帶眼鏡定唔帶眼鏡既異性 ?
ANS: 嘿嘿…我都有時戴~有時5戴al

81.去冒險樂園最鐘意玩咩 ?
ANS: 射籃球…

82.去海洋公園有咩唔敢玩 ?
ANS:d高空game

83.一生人有乜野1定要做 ?
ANS:訓~食…吸…屙

84.去百佳通常會買咩 ?
ANS:買野飲..

85.鐘唔鐘意同人鬥氣呀 ?
ANS:唔鐘意..*鬥嘴多d^^

86.美麗與快樂 , 揀邊樣 ?
ANS:快樂..

87.你會揀1個對你好好既人同你結婚定係鬥氣冤家 ?
ANS:唔知..wo

88.覺得單戀點 ?
ANS:also唔知..wo

89.愛人還是被愛 ?
ANS:想愛世人

90.比鐘意既人呃完1次又1次 , 有咩感覺 ?
ANS:好無奈~好心酸卦

91.有 D 咩你死都唔肯改/ 改唔到 ?
ANS:寫d字有點狂草…

92.學做左 D 咩宜家覺得好白痴 ?
ANS:數學

93.最想感受1次乜野既感覺 ?
ANS:入樽

94.覺得時下既年青人點 ?
ANS:太不濟了

95.有 D 咩你覺得宜家諗黎好無謂 ?
ANS:死

96.點先有安全感 ?
ANS:充實自己

97.睇番小學既紀念冊有咩感覺 ?
ANS:好懷念…

98.想比自己本日記邊個睇 ?
ANS:all朋友

99.想睇邊個本日記 ?
ANS:個個都想睇

100.覺得呢個100問點 ?
ANS:嘩…做左好耐喎…

<完>

100條問題!! 分類: 未分類

01. 名字:ken

02. 花名:小學比人改過一個~不過我5多鐘意~

     e+係班度就比人叫男班長~= =

              熟既fd就叫ar ken、ken哥或者係果個一.一囉~


03. 鞋號:41-42

04. 高度:177.4cm

05. 頭髮顏色:天然純黑

06. 兄弟姊妹:有個化骨龍細路

07. 喜歡洗澡時唱的歌:諗到咩歌就會唱~睇當時心情


08. 喜歡唱歌:自己一個~係人面前絕少唱(唱k例外…因要比錢的)

09. 生日:9月8日

10. 星座:處X座

11. 用左手或右手:兩隻都有用啦~不過多數用右手~

12. 出街會著鞋子或者是拖鞋:多數著返隻鞋

13. 可口可樂或者百事可樂:可口可樂~冇得簡…

14. 在一段愛情關係中想要什麼:信心~真誠

15. 有沒有試過越軌:何為越軌先…我梗係會越軌al~

           唔通走入去車軌度ar…死人架

16. 有沒有結婚:冇ar…e+

17. 現在在聽的歌:傻大哥

18. 喜愛的香水:如果我噴香水…實嚇親你

19. 喜愛的電影:感人、搞笑~富意義的

20. 喜愛的數字:23、10、6

21. 喜歡的樸克牌遊戲:锄d

22. 喜愛的電台:香港電台

23. 喜愛的運動:一定係籃球~酷愛~發燒友

24. 喜愛的地方:青協中心~屋企~新場

25. 喜愛的食物:可口既東西

26. 喜愛的電視節目:搞笑既


27. 喜愛的卡通:好多~愛德華(鋼鍊)、哈勞(光明勇士)、

        車厘龜(寵物小精靈)

28. 喜歡的個性:爽直一d~果斷既

29. 喜愛的顏色:

30. 計劃過生小孩:視乎日後經濟情況而定吧 =w=

31. 想有幾個小孩 : 一男一女

32. 急不及待要說的話:快d啦~要訓喇~

33. 想過結婚:有

34. 想過未婚生子:5需要


35. 有男友或女友嗎:冇

36. 有沒有暗戀別人:無可奉告

37. 什麼傷你最深:自己衝動左之後~後悔的滋味~

38. 喜歡音樂還是電視:音樂

39. 你的朋友男生多或是女生多:男生多~一部份係波友


40. 喜歡綠色還是藍色:藍色

41. 喜歡粉紅還是紫色:紫色

42. 喜歡夏天還是冬天:一定係冬天

43. 喜歡晚上還是白天:一時時

44. 喜歡逛街還是到處留連:喜歡有目的地逛街

45. 喜歡好笑的東西:當然al

46. 你聽到這時會知道我在 :下........咪咁無聊al

47. 你是哪一間學校:kmc…牙…5係~係kcm

48. 享受自己平時做的事:打波~做義工~同朋友傾計

49. 最令你興奮的事:當狀態fit陣時~

           打波連續係咁炒人兼係同一個位屈人機

50. 他們是誰:?波友

51. 最笨的人:我

52. 最有善的朋友:我所有既好朋友!

53. 最好笑的朋友:4a全體同學仔

54. 最矮的朋友:...答左會5會打俾人打……

55. 一個朋友可以對你做出的最差的事:見死不救,仲會踩多你幾腳,

                  自我中心、自大

58. 有了另一半之後還跟別人調情是對的嗎:唉…男既難免的~女就…

59. 最後一次因為甚麼事而哭了出來或者令到自己眼淚汪汪:睇雀聖…

60. 最不明白男生或女生之處:嘿嘿~你話呢~

61. 現在最想做的事:訓教牙~好眼訓…衰人

62. 你覺得人生中不能缺少的東西:親情同愛情同友情

63. 愛情是短暫的激情還是細水長流: 我要細水長流,穩定既愛情

64. 喜歡銀色或是金色:銀色

65. 喜歡鑽石或是珍珠:兩樣都唔想要... 一定要揀就揀鑽石吧 =_=

66. 喜歡日出或是夕陽:日出呀…(見5到太早了)   夕陽吧

67. 有沒有去過skinny-dipping:咩黎架

68. 會跟熊熊或者其他的娃娃睡:試過~同自己整既家政熊仔訓過

69. 身體有沒有穿洞:哈…穿洞?…好有趣

70. 現在穿什麼顏色的內褲:......!邊個發明呢條問題架! 變態架

71. 現在又在聽什麼歌:長城

72. 家裡電話的最後4個數字:5738

74. 最想跟誰一輩子在一起:愛人、朋友、家人

75. 第一眼留意異性什麼:樣…(好自然)

76. 最能令你開心的事和物:身邊既人

77. 下一次會買的cd:d戲卦

78. 有沒有戴眼鏡或者是隱形眼鏡:眼鏡小子


79. 別人給你最好的意見或提意:要有多d自信~大膽d~ 笑多d

80. 給你一個願望,你想實現甚麼 :我要聰明d ~高d~大力3

                                            (哈…好似三個喇喎)

81. 比較喜歡笑片或是恐怖片:笑片

82. 比較喜歡見到真人或是在電話上溝通:真人

83. 比較喜歡抱抱或是親親:抱抱

84. 哪一首歌最像你:傻大哥、好人

85. 如果你明天死的話, 你會把所有東西給誰:我細路(包括各項欠債︿︿)

86. 你有沒有敵人:我冇永遠的敵人

87. 最後抱你的人:呃…d細路卦…

88. 你會不會選擇做一個有錢和出名的人:有D錢好啦,不過唔好太有錢

89. 現在阿爾巴尼亞幾點鐘:你冇病牙嘛

90. 你這裡現在幾點: 成點半鐘al~衰人

91. 有沒有真的遇過聖誕老公公:聖誕節見過老公公

92. 你怎樣定義漂亮的人:順眼就得架喇~~

93. 最後一次跟心儀的人講話:呃…無可奉告

94. 有沒有養寵物:冇~但想養細狗仔

95. 最後一個跟妳跳舞的人:對上次已經係幼稚園時代

96. 最後一次感到壓力的時候:今日

97. 你是吸不吸煙: 極度5鍾意~識得都要佢戒

98. 誰把這寄給你:上網搵的

99. 你現在覺得如何?:想死

100. 你想不想別人把這傳回給你:5想~早抖……

病好了 愉快 分類: 未分類

今日牙…比個電話炒醒左…係牙so~佢問我做乜5出現賣旗喎…

我睇睇個鐘8:40分~咁我就解釋返我打敗扙事故…係度休養生息緊~

收線冇耐…又有電話..今次係maggie…佢向我興師問罪…wo..驚驚架…

咁我又解釋返個原因al...幸好得到原諒...咁抖左好耐…好返d~上下網~

發現個日記本得返喇~於是post返d日記上去~post完又抖左陣…

諗起聽日要上天恩…於是死下死下咁落左去中心執物資…落到中心…

甫見maggie~久別重逢…但佢第一句就話:

「嘩…靚仔~換左新眼鏡~又靚仔左喎~」ha~都5知佢講真定講假~

咁搞左一陣~發現5見左個藍球柜喎…最終都搵5到~幸得maggie好醒咁用左10秒鐘就諗左個新game代替~不愧係專業既社工牙下~佩服~

我自愧不如~甘拜下風~呵呵~番到屋企…又做豬…夜晚上日記本…

見ar貓留左一大行字比我~ha..我實慢慢回你嫁~

跟住同winnie吹左一陣…佢突然之間向我道歉………

左我一跳,(我心血少,5得架)原來係為左果件事,跟住我倆

仲爭相認錯~呵~真係好聽既叫有原則~衰d講句就係好固執…

唉…死喇……愈黎愈似喇……ha……

then做左下面d 200條問題…做到想死…

好啦~聽日天恩~又可以影下d靚相~正~~~~