今朝好早起…訓5返…眼光光咁~等到12:30~食完飯就落中心~
去到~大半組員到左~久別重逢~發現ar so蠟左個靠右頭…
嘩…驚為天人…佢地都比我嚇親~事關我戴左副眼鏡~
比dennis取笑~話靚仔左~…比ar so話老左…
(好老咩…哼)跟住等左一陣都仲未見小飛象蹤影~驚佢5知醒~
於是我打比佢~但~怪事發生喇喇喇…請留意以下對話…
嘟嘟~~嘟嘟~~~嘟~~~~~~~
ken:「喂~係咪XX麗啊?」
對方:「你係邊個牙?」
ken:「我係牙ken ar」
跟住一陣雜音…沙沙沙…隱約聽到咩留言牙咁~
(我心諗咩留言牙?v-net個留言板?定我個日記ar?)
冇聲出~咁我收線al∼於是再打多次比佢
嘟嘟~~嘟嘟~~~嘟~~~~~~~~
ken:「喂~係咪XX麗啊?」
對方:「你係邊個牙?」
ken:「下?我係牙ken ar」(心諗~又問?)
跟住又傳出一陣雜音……又咩留言牙咁~(心諗…咁既?……哦……)
原來飛左入佢個留言信箱…ar… ken哥牙…你冇野牙嘛…玩死…
正當我感到哭笑不得既時候~joey係中心走出黎~叫我地入去~
太好了~入到去~正經返~事關今次係我第一次5洗靠maggie同寶昕~
由自己帶既v-net小組∼我終於都自立了
~
一切都360度轉變左~~~咁我都要解釋返陣間d流程比佢地知既~
但好多人都5集中囉…
尤其係蘇焯然!!不斷係度明影暗影我~我有咩好影姐…
講左一陣~終於人齊~check好哂物資~出發∼
途中同小飛象傾下計咁~上到去~玩完~結束~
我既評語同感受就係~全程氣氛都不太熱烈~間5中有悶場~
遊戲節奏過急…引致時間掌握得5好~有點為時間而做~
分工頗清晰~識企位~(抵讚)
但部份組員仍不夠主動(但比之前有改善左)
準備方面~較愴促、有d野遺漏~但已經即時補救左~~
尼兩樣要注意返既~老實講~比著係1年前既我~我會5多滿意~~
但現在到尼一刻~我係個組身份5同左~相對之下~
我亦會從另一個角度睇~回想返今日上天恩既組員~
其實大多數人只係黎過天恩1次~甚至初次登場~準備時間亦不足~
亦只係開過一次會~值得體諒~整體來講~算5錯~我會比7分~
不過真係好多謝天恩既蔡姑娘同副主席小飛象~~佢地幫左我好多~
完左之後~返中心擺返好d物資~then同肥成同牙so死左去打機~
甫見ar so手車都算渣得幾好~相反~肥成就太不濟了~玩玩下~
突然間有條友走出黎挑ar so機喎~一開始起步~
果條友仔竟然乜都5做~靜等左10餘秒先起步
(心諗…洗5洗咁串ar....)細看之下……原來佢好猛料架~
三兩下手勢就過左ar so…可憐既ar so全程捱打…
食哂麈…好陰公~~~
去厠所期間~你知5知我見到邊個牙?
謝檸檬!? 5係~
周國賢!? 5係~
周潤發!? 都5係~佢就係~
登登登登~係謝涵呀~~~~下!?謝涵係男厠度?梗係~
5係al…我係出面走廊撞到佢炸∼ha∼
返到home~再翻睇龍咁威2~好笑~但冇第一集咁好笑~
聽日運動會~醒神d…不過要8:00去到青衣運動場…
成7:00就彈起身…so bad∼ |