今日我地都要去運動會∼今次我同3個同學一齊∼又係坐的士去∼我地4個人都唔同社∼哈哈∼
去到之後我地同琴日一樣∼點原名就嗌∼唔知點解∼我地個社得好少啦啦隊∼人地3個社d人又好多
再加上我地社d男仔都唔嗌既∼有少數女仔又唔嗌∼我同我地班d女仔嗌得好大聲∼但係咁又點喎∼
鬼叫我地少人咩...
我地社有個女仔好勁∼佢拎左好幾個金牌∼佢起唔知咩咩4x100既接力賽到從後趕上∼
跑得好快∼之後囉左個唔知咩牌∼好勁咖∼><”
到左閉幕典禮∼我地個社今年拎第3∼比個個st.stphen得到第1∼
我地啦啦隊既分係4社之中最低∼==”
不過個個清潔分我地社係扣得最少咖∼
今日係我地學校既陸運會∼我地要做啦啦隊∼我同2個同學一齊座車去青衣運動場∼
去到之後我地坐起到傾左一陣∼之後就坐番起自己個社個位個到∼
之後就落場點名∼上番看台冇幾內就要嗌∼嗌d口號∼
之後我地社個D人就派d扣針比我地d啦啦隊∼好靚咖∼
lunch既時候∼我同2個同社既同學一齊去食野∼我地本身想食m記∼但係個到好多人∼
so∼我地就去食KFC∼個到小人好多∼食原之後我地就番番去運動場∼之後我地再嗌過∼
嗌到把聲都沙晒∼不過我覺得好好玩也∼><”
今日我地要中文成語小測∼有d人話好難∼但都唔係好難姐∼
放左學之後我地要啦啦隊訓練∼我地都嗌到聲沙啦∼hee∼hee∼
放左啦啦隊之後∼我打打下排球sin記得聽日要交IS∼但係我本IS作業起個咩咩個到∼囉唔到∼唉∼><”咁姐係話我聽日又要欠功課啦∼
跟住我番到屋企∼做完功之後sin知道聽日第2堂係英文堂∼我本書又起個咩咩到∼又係囉唔到∼唔∼我要問人借sin∼睇下有冇好心人肯借比我都好嘛∼
聽日又要maths測驗啦∼><”聽日都冇d好野既∼哼∼!