A l i s o n
 
sillylap
暱稱: 呀_9@lson
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


>/\<” 鬱悶 分類: 未分類

今日都係好冇聊∼因為今日放假==’

今日啊哥同啊媽去迪士尼樂園∼佢地係跟團既∼(其實都可以咁講既)好似9:00就去∼要去成日喎∼咁佢地8點幾就起左身∼而我呢∼9:20sin起床∼玩電腦∼

因為啊哥啊媽去迪士尼既關係∼屋企就只係淨番我同啊爸∼好悶∼

大約12點我地就去左石蔭行左一陣∼買左d廁紙∼之後就番屋企啦∼

之後我就玩電腦∼玩完就起床上發呆∼

之後又玩電腦∼又發呆∼玩電腦∼發呆......

一日就係咁......無聊∼!



2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天


/\/\”* 驚訝 分類: 未分類

今日maths測驗∼都唔係好難姐∼

今日上IH堂既時候有同學起到偷睇小說∼結果比啊sir收左∼我右手邊個同學起到偷做功課∼佢岩岩拎出呢啊sir就同我地講「上堂既時候呢係唔可以偷做功課同睇課外書」哈哈∼我同個個人都起到笑∼因為佢都知啊sir話緊佢∼(哈哈)之後我就係咁笑∼我側邊個人都起到笑∼笑死我啦∼跟住我就一直笑∼笑到我停哈到∼D同學問我做咩∼我都笑到唔知點答∼哈哈∼笑到我面都紅晒∼啊SIR又成日望住我同我側邊個同學∼我都唔知點好∼佢問問題既時候我紀驚佢會問我呀∼不過好彩∼佢冇問我∼只係問左我側個個姐∼哈哈∼

今日我地F.1要留校∼要啦啦隊訓練∼我地個社D口號好好笑丫∼哈哈∼

放學之後我打左陣排球就走左啦∼ 



2005 年 10 月 13 日  星期四   晴天


==’ 分類: 未分類

今日係英文測驗∼我初初以為好難∼但係原來好易咖咋∼嚇死我啦∼

lunch time之後個ho sir留我地起到教數∼本身唔洗咖∼但聽日要測個d∼佢之前又唔知到喎∼今日又冇maths堂∼咁佢咪用lunch time之後個d時間囉∼個d數對我呢講話難唔難∼話易唔易咁啦∼唉∼我都唔知啊sir個腦記d咩既∼成日都記錯野既∼之前又係咁∼明明係上IH咖嘛∼佢又拎左MATHS書喎∼唉......

今日我起學校買冬季PE衫∼我淨係買左風褸咋∼其他果D都唔洗買啦∼(對我呢講)個件褸都紀靚丫∼個低色係黑色∼不過我地D褸有分社咖∼我個社隻色係黃色∼咁件褸個到就有左幾橫黃色啦∼個兩隻色都唔配合∼所以我都係唔覺得好好∼唔知點解∼其他社既色好配喎∼淨係我地個社個色唔襯∼都唔知點解會咁∼我覺得藍色最配合呀∼YA∼唔制∼!!