今日係英文測驗∼我初初以為好難∼但係原來好易咖咋∼嚇死我啦∼
lunch time之後個ho sir留我地起到教數∼本身唔洗咖∼但聽日要測個d∼佢之前又唔知到喎∼今日又冇maths堂∼咁佢咪用lunch time之後個d時間囉∼個d數對我呢講話難唔難∼話易唔易咁啦∼唉∼我都唔知啊sir個腦記d咩既∼成日都記錯野既∼之前又係咁∼明明係上IH咖嘛∼佢又拎左MATHS書喎∼唉......
今日我起學校買冬季PE衫∼我淨係買左風褸咋∼其他果D都唔洗買啦∼(對我呢講)個件褸都紀靚丫∼個低色係黑色∼不過我地D褸有分社咖∼我個社隻色係黃色∼咁件褸個到就有左幾橫黃色啦∼個兩隻色都唔配合∼所以我都係唔覺得好好∼唔知點解∼其他社既色好配喎∼淨係我地個社個色唔襯∼都唔知點解會咁∼我覺得藍色最配合呀∼YA∼唔制∼!! |