今日就測中文啦∼(果陣有少少緊張tim∼)一收到份卷就做∼開始既時候都唔係好難∼但到到最尾佢問d課文d野∼個d我都唔係好熟∼我都唔知要測ed∼miss又冇講要溫邊∼不過好彩我都係咁2睇左d姐∼咁個part都有一兩題岩∼
聽日就測英文∼我d英文不嬲都唔係好好∼我驚個份卷好難呀∼咁點呀∼我又唔知點溫∼我呢d一向都唔係好中2溫英文咕啦∼唉∼都係算把啦∼係咁2睇下都好過一d都唔睇呀嘛∼

今日lunch time既時候我好想打波呀∼但係我又冇排球∼(有都n年前爆左啦∼買一個爆一個∼之後我都唔敢買啦∼)d fd又冇∼咁咪睇人打囉∼
放左學之後我起屋企樓下同3個婷婷∼一個欣欣同一個寶寶打排球∼打得好開心∼
|