今日本身有計劃地係8點鍾起身,點知訓到8:15分之後個鍾響在,我聽唔到
之後8:30分,我以為7:30,因為訓醒啱啱睇d野都唔清楚,其實今日得戈一堂
就係第1堂9:15分,之後我起身睇到個鍾8:45分,我去洗臉啦,點知我一出黎
再睇下個鍾原來係9:45,總之就miss在堂化學,不過好彩我啲出席率都唔算低
都over 80%,不過本身計劃好8點起身,結果無樣成功真係激死我啦...