依家我係香港機場等船,投先落機搖擺不定,機師肯定係新手啦,
我一落機就去買船飛,嘩!突然一個講廣東話使我應接唔到,我就同
佢講英文,佢問我係唔係中國人,我話我long times no speak
chinese, so can we speak english!真係依家得7點有船,
所以等囉,我最憎就係等車呀,等船呀,等機呀....距離6:30還有一
段距離............