今日去在oscar到挪speaker,點知個天黑黑地,唉,而且又要開工,
去到papa-john(pizza 店)有個葡國仔係要我同佢傾計,仲教我葡文
粗口,我點講都唔係成日講粗口戈種人,佢真係以為我唔知佢講粗口
,不過算啦,多得佢我又係店裹留在2個鍾先開工,然後做多2個鍾.即係
4個鍾,不過戈2個鍾完全係傾計,無做野,因為經理唔係到,所以同葡國
仔做好口供,就唔怕比佢話我地偷懶,哈哈!不過都係好累!