我總係覺得...男同女係2個世界既人 諗法都完全唔同
咁都可以係1齊?!有時真係會覺得不可思議...
有1件事又令我煩惱了...
1個男仔情人節約個女仔出街代表d咩..?
對女仔黎講;
情人節俾男仔約wo唔通個男仔好重視自己?!
咁男仔又會點諗呢?`;
覺得冇咩野...都係同朋友去下街姐...定係有其他既諗法
真係唔明白....有人可以解答依個問題嗎-0-?