你冇搵我既第34日...原來已經1個月了
咁就快2個月 每日都會諗同樣既野"你今日會唔會on呢...會唔會打俾我呢"
前日收到個冇來電顯示既電話打黎
1聽係男仔聲...唔知點解第1時間會諗起你
果時真係好開心的....但係原來係空歡喜1場
果個只不過係好耐冇聯絡既朋友打黎...
就生日了...心情有點沉重
還會想聽到你同我講1句``生日快樂''