今日6點半就起左身
之後就洗頭+玩左一陣電腦先出門
今日比平時早左出門
因為約左曉彤食早餐呀~
嘻嘻~=v=
食完就返左學校
一返到學校冇幾耐
就見到凌家順返黎
嗶∼好少可佢會咁早返黎=.=
點知佢返到黎冇幾耐就同肥斌嘈起上黎
之後重打起上黎
嗶∼超激呀>.<
之後就上朱標堂
第一堂我係到訓+同後面果兩個傾我格離果個d愛情論~=v=
跟住第二堂冇啦啦啦比朱標讚我乖~@@"
食完午飯之後去博物館參觀
果個女班長死都要根住曉彤=口=
重要冇啦啦推開我=.=