今日遲左出門
搞到要追車,仲差d甩鞋>"<
返到學校Nic冇啦啦走入黎問我
追車好唔好玩呀??
-口-"聽完之後勁"魚皮"咁趴左係張枱到
總之唔追啦~T_T
其實搭08分班車都ok~
小息果陣時,Nic佢同我講
我今日生日呀!同我講生日快樂丫~
我:@@"真嫁??
佢:係丫~
我問左佢勁多次佢都話係,仲要我同佢講生日快樂-0-"
之後心心黎左,Nic又係到叫心心同佢講生日快樂
我就襯依個時候走左-v-"
係到同佢講聲.....:
生日快樂~>o<"
放學果時去左睇唔知咩舞台劇
有d悶~=-=
果2個人講野勁姣,有d頂唔順>"<
|