| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 6 月 14 日 星期三 |
 | |
| 3堂Maths,,, 小思VS肥樹 |
星期5最後個2堂 成日都紅雨同黑雨 淋走左,,
搞到今日週會cut左,,, 變左上星期5最後個2堂,,
shit,,, 3堂中文 唔係1個問題,,, 3堂數學 先至係問題 = =''' 死lo,, 沈晚點訓都冇用,,
中文堂,, 梁sir本來話考口試的,, 點知比左好多野我地睇,, 睇睇下,, 都落堂lu,,
佢地我地作文[[我的校園]] 都唔敢亂作,, 我的校園bo,, 如果唔係要交的話 保証成篇粗口出黎呀,,,
數學,,, 真係好難頂呀,,, 勁辛苦,,,
到左lunch個陣,, 小思係到抄緊數學d功課,,, 小魚就隔離打佢個頭,,,,
終於搞到思思發脾氣啦,,, 等思思抄完哂 好戲黎啦,,
肥樹大戰思思呀,, 我地班5條女係我個位個邊,, 佢地班男仔就係阿毛個位個邊,,
中間隔住何泳彤張檯,, 笑死我,, 男右女左呀 = ='''
開頭就諗住鬥蹲的,, 最衰就係思思著裙,, 呢樣思思強項,, 我第1個報名做呢場比賽的莊,,
思思贏就1賠500,, 小魚,,yanbie都買1毛錢,, 可惜都冇玩到鬥蹲呀,,,
我做莊的機會冇左lu,,, 之後就玩摳手瓜,,,
5條女鬥1條仔,, 都唔洗用力呀,, 3秒都唔知有冇就贏左啦,,, 你地班男仔賠錢呀,,,
|
刊登時間︰2006-06-17 02:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 6 月 13 日 星期二 |
 | |
| 小紅帽正式登場,,, |
沈晚叫jackie幫我整過份劇本,, 終於今日就要出場啦,,,
之前都冇夾過 = ='' 今朝我先囉份劇本返去比佢地,,,
我將區生同小魚隻角色調轉呀,, 區生講野真係勁細聲呀.. 比佢做個得2,3句的角色 岩哂佢啦,,,
我就做主角小紅帽,, 思思就係第2主角狼啦,, 小魚就係我的婆婆,, 嘉怡係獵人and旁白 區生係阿媽and管理員,,
開頭都冇咩野的,, 之不過次次做到摘花個度就勁笑,,,
我地一開始擺post,, 禁小魚坐係張*登到,, 我就坐係張*登的邊邊,, 會跌的嗎,,
禁我咪用對腳黎撐住自己lo,, 思思係小魚後面,, 嘉怡係我隔離,, 區生就係小魚的左邊,,
其他組又唔見呂志剛囉相機,, 一擺完post 佢就囉相機,, = ='' 全程係度影我地,,,
開頭真係淆的,, 唔想出去做的,,, 當然..又係我自己諗出黎的偉論救返我啦,,
雅思唔記得左d對白,, 笑死我,, 小魚同佢做個到 停得都仲ok,, 因為狼要諗大話黎呃婆婆呀嗎,,
到我同思思就 係我搬登個陣,, 我就講哂比佢聽啦,, 好彩都安全過關,, |
刊登時間︰2006-06-16 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 88 | »
|