sindy1201
暱稱: ■"AR...宜*Sindy
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
中國''''蒙牛 ...
編班''
抄功課大行動,,
Meki生日快樂
小學的[[蘋果]]分享日...
文章分類
全部 (175)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

 

2006 年 6 月 12 日  星期一 晴天
死的問題,,,

電腦堂,, 超超超冇聊,, 上唔上都擺呀 = =''  話係word度 整棋bo,,, 

下堂先交,,,  我都做完啦,, 仲下堂''  落堂個陣,, 我同yanbie一齊..

佢話:楊晉初頭就睇巴西女郎,,,  之後就睇全裸照,,, 屌,, 係睇都唔係學校啦,,  死變態的

視藝堂個陣,, miss Fok講葬禮,,, 講真,, 有d問題 我由細到大都一直諗,,

[[死左之後會點,, 係咪真係有天堂同地獄呢樣野的呢!?? 下世,, 係咪有呢!?]] 呢d野冇人可以答到我,, 因為根本就唔知道,,

[--死]]  呢樣野 真係好難理解,, [[特別係死左之後,, 所謂燒野比個死人,, 係咪真係收到,, 死左的地方又會係點樣!?]]

搞到自己家陣變左死亡問題少女tim =V=''

數學堂小測,, 好多都識做,,  唔似得三角形個d禁難,, 未必抄就一定唔識的,,,

抄完之後,, 自己考試之前都會溫的嗎,, 雖則小測我唔會溫,,,

始終都係坐後面好d,, 坐前面好辛苦呀,,,  又悶bo,, 又唔係唔知miss江,, 講書有幾好的啦,,

唔洗5mins 可以訓著的嗎,,,  係後面又可以同小魚坐bo,, 傾計玩下 都得呀嗎,,

前面,, 太明顯啦,, 仲要係中間,, 一望就望到啦''

刊登時間︰2006-06-16 06:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 

2006 年 6 月 9 日  星期五 晴天
黑雨,,

今日返去又係同上個禮拜一樣,, 冇雨的bo,,,

morning reading個陣,, 個天愈黎愈黑,,,   跟住就行雷啦,,

冇耐仲落埋雨tim,,,  係PE堂個陣,, 落雨同行雷都好西利呀,,,  嚇到我就瓜禁制 = =''

明知我驚行雷的嗎... 仲咩要上PE bo,,  仲要考跳遠tim.. 

最激死我就係,, 9分鐘.. 唔計考試分,,  禁你要我地跑黎做咩bo,,  我最憎就係跑9分鐘呀,,,

中史堂,, 覺得好眼訓,, 但係又冇數學堂個陣 禁眼訓bo,,,

第2個小息  都冇出去,,  係課室溫默書,, 之後唔知邊個話:家陣黑雨,,

之後叫完一陣,, 就冇哂心機溫書啦,,,  最多咪叫林婷欣幫我啦,,,

英文堂,, 默之前 背左一次,,  扮下口型 都仲得,, 有d都識背的,,,

跟住mr.chong又要check紙,, 又要我地寫個幾句waether,,,  真係多野搞呀 = =''

岩岩開始默左2句,, 就有個 maybe書記的東東  係1de的門口出現,, 話帶我走的,,,

佢地成班o哂,, 我都啞左一陣,,  之後就傻左陣,,  就執野啦,,

返到自己班房,, 執野,, d人的反應 一樣係呆哂的,,,  見到我有得走 你地係咪好羨慕呢!??

ken哥 幫我囉埋書包,, 執返櫃個d野  我就閃啦,,  [[thx ken哥,, 思思 你係咪羨慕我,, ken哥幫我囉野呢,, 哈'']]

上個禮拜就紅雨,, 今個禮拜就黑雨,,  唔通我同kai仔 成日講話 紅雨/黑雨/8號風號,, 中哂呀 = =''

係禁的話  得閒要同kai也講多d先得啦,,, 

刊登時間︰2006-06-10 02:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]