| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 6 月 12 日 星期一 |
 | |
| 死的問題,,, |
電腦堂,, 超超超冇聊,, 上唔上都擺呀 = ='' 話係word度 整棋bo,,,
下堂先交,,, 我都做完啦,, 仲下堂'' 落堂個陣,, 我同yanbie一齊..
佢話:楊晉初頭就睇巴西女郎,,, 之後就睇全裸照,,, 屌,, 係睇都唔係學校啦,, 死變態的
視藝堂個陣,, miss Fok講葬禮,,, 講真,, 有d問題 我由細到大都一直諗,,
[[死左之後會點,, 係咪真係有天堂同地獄呢樣野的呢!?? 下世,, 係咪有呢!?]] 呢d野冇人可以答到我,, 因為根本就唔知道,,
[--死]] 呢樣野 真係好難理解,, [[特別係死左之後,, 所謂燒野比個死人,, 係咪真係收到,, 死左的地方又會係點樣!?]]
搞到自己家陣變左死亡問題少女tim =V=''
數學堂小測,, 好多都識做,, 唔似得三角形個d禁難,, 未必抄就一定唔識的,,,
抄完之後,, 自己考試之前都會溫的嗎,, 雖則小測我唔會溫,,,
始終都係坐後面好d,, 坐前面好辛苦呀,,, 又悶bo,, 又唔係唔知miss江,, 講書有幾好的啦,,
唔洗5mins 可以訓著的嗎,,, 係後面又可以同小魚坐bo,, 傾計玩下 都得呀嗎,,
前面,, 太明顯啦,, 仲要係中間,, 一望就望到啦''
|
刊登時間︰2006-06-16 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 9 日 星期五 |
 | |
| 黑雨,, |
今日返去又係同上個禮拜一樣,, 冇雨的bo,,,
morning reading個陣,, 個天愈黎愈黑,,, 跟住就行雷啦,,
冇耐仲落埋雨tim,,, 係PE堂個陣,, 落雨同行雷都好西利呀,,, 嚇到我就瓜禁制 = =''
明知我驚行雷的嗎... 仲咩要上PE bo,, 仲要考跳遠tim..
最激死我就係,, 9分鐘.. 唔計考試分,, 禁你要我地跑黎做咩bo,, 我最憎就係跑9分鐘呀,,,
中史堂,, 覺得好眼訓,, 但係又冇數學堂個陣 禁眼訓bo,,,
第2個小息 都冇出去,, 係課室溫默書,, 之後唔知邊個話:家陣黑雨,,
之後叫完一陣,, 就冇哂心機溫書啦,,, 最多咪叫林婷欣幫我啦,,,
英文堂,, 默之前 背左一次,, 扮下口型 都仲得,, 有d都識背的,,,
跟住mr.chong又要check紙,, 又要我地寫個幾句waether,,, 真係多野搞呀 = =''
岩岩開始默左2句,, 就有個 maybe書記的東東 係1de的門口出現,, 話帶我走的,,,
佢地成班o哂,, 我都啞左一陣,, 之後就傻左陣,, 就執野啦,,
返到自己班房,, 執野,, d人的反應 一樣係呆哂的,,, 見到我有得走 你地係咪好羨慕呢!??
ken哥 幫我囉埋書包,, 執返櫃個d野 我就閃啦,, [[thx ken哥,, 思思 你係咪羨慕我,, ken哥幫我囉野呢,, 哈'']]
上個禮拜就紅雨,, 今個禮拜就黑雨,, 唔通我同kai仔 成日講話 紅雨/黑雨/8號風號,, 中哂呀 = =''
係禁的話 得閒要同kai也講多d先得啦,,, |
刊登時間︰2006-06-10 02:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 88 | »
|