| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 6 月 7 日 星期三 |
 | |
| 6月7'' |
今日上堂,, 好冇聊呀...
中文堂冇聊,, 都冇聽過書,, 係到玩 = =''
係作信 個到笑死,,, 我同小魚作比思思 話佢斷左右手左腳,,,
kai仔就作思思 坐過山車 心臟病發,, 思思作返kai仔 思覺失調,,,
其他都唔好笑,, 係我地幾個作的好笑好多,,,
數學堂,, 好眼訓呀,,,, 2堂 釣釣釣魚,,, 佢比時間我,, 我一定訓著左,,
英文堂,, 考oral,, 求其讀d野禁啦,, 有d字 我真係識讀 但係都讀唔到出黎呀,,,
週會個陣,, 講賭波,,, 波我就唔賭的,,, 我地班又比人錄呀,, 好黑人憎呀 = =''
我,,何泳彤,,毛,,肥樹,,非b,,徐卓林一組,, 玩青蛙大戰,,,
ok好玩的,, 鋪鋪問戴義隆借錢 = ='' 不過係第1場, 我地贏第2 第2場 就贏第1,, 呵''
肥樹話佢 開心到爆血管bo,,, 不過佢塊面,, 真係好紅的,,,
放左學 睇1c 踢波,, 都唔岩我同思思的,, 坐係canteen食住野 等佢地,,,
之後就同miss hk.. 彤彤,,小魚 行返去,, 反正佢地都行我返屋企個邊,,
我都行返屋企算啦,, 好耐冇試過行返屋企啦,,,
|
刊登時間︰2006-06-10 02:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 6 月 2 日 星期五 |
 | |
| 紅雨,, |
今日出門口 一滴雨都冇,,, 直到P.E堂,,
我地搬完d殿出黎,, 冇啦啦開始落雨,, 仲落愈大,, 開心死啦,,
思思話:係佢跳求雨舞 所以先會落雨bo,, 衰妹呀... 係跳就要早D跳呀嗎...
搬哂d殿先走黎落雨,, 激暈左我,,,
之後就入左canteen,, 人地個d 一係就全1c一張檯 一係就全1d,,, 得我地個檯 又1c又1d,,
miss曾要我地係canteen都做起跑,, 唉,, 我地阿媽一齊跑,,, 淨係知自己做得好差,, 是但啦,,
做完之後 又停雨啦,, 唔好玩我啦,, 要跑9分鐘呀 = =''
跑完之後 真係頂唔順,, 好辛苦'' 又喘唔到氣,, miss hk整親隻腳,, 跑唔到快,,
彤彤 跑完訓左係地下,,, 佢成身濕哂,, 係個地下 印左ELEGANTIA COLLEGE出黎...
之後就上中史堂,, 好[支力]呀.. 唔上得唔得呀,,, 禁[支力]都冇心機聽書,,,,
終於都上完堂啦.. 得返5分鐘,, 仲諗住落去買野飲下,, 唔飲啦,,
英文堂,, 落堂個陣 打鐘啦,,,, 正常響完一半就停的嗎,,, 冇啦啦響埋後面bo,,
之後就聽到 何漢權話:紅雨,, 所以 等我地食完飯 之後睇天氣比我地走,,,
成班勁嘈 勁嗌,, 我同michael打到 隻手好痛呀,,, 不過真係好開心,,
點知mr.chong禁hurt我地,, 話:未必走得,,, 要睇下天氣,, 算啦. 我唔理佢呀,,,
聽到有得走就已經開心到彈起呀 >w<'' 啦啦聲食完個lunch,, 落去打電話比媽媽,,
叫佢黎接我地9條友,, 冇計啦,, 佢地7條友都冇帶傘 = =''
第1站 係--嘉盛,, 豬綾の家,, 第2站--上水火車站,,, 就到佢地6個落車啦,,
我都好想知 佢地點行呀,,, 冇個有傘,,, 囉報紙擋頭,,,
跟媽媽去囉埋 終檢單,, 就返屋企食野,, 食完 冇耐 就訓教,,, |
刊登時間︰2006-06-10 01:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 88 | »
|