sindy1201
暱稱: ■"AR...宜*Sindy
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
中國''''蒙牛 ...
編班''
抄功課大行動,,
Meki生日快樂
小學的[[蘋果]]分享日...
文章分類
全部 (175)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

 

2006 年 6 月 7 日  星期三 晴天
6月7''

今日上堂,, 好冇聊呀...

中文堂冇聊,, 都冇聽過書,,  係到玩 = =''

係作信 個到笑死,,,  我同小魚作比思思 話佢斷左右手左腳,,,

kai仔就作思思 坐過山車 心臟病發,, 思思作返kai仔 思覺失調,,,

其他都唔好笑,, 係我地幾個作的好笑好多,,,

數學堂,, 好眼訓呀,,,,  2堂 釣釣釣魚,,,  佢比時間我,, 我一定訓著左,,

英文堂,, 考oral,, 求其讀d野禁啦,, 有d字 我真係識讀  但係都讀唔到出黎呀,,,

週會個陣,, 講賭波,,,  波我就唔賭的,,,  我地班又比人錄呀,, 好黑人憎呀 = =''

我,,何泳彤,,毛,,肥樹,,非b,,徐卓林一組,,  玩青蛙大戰,,,

ok好玩的,,  鋪鋪問戴義隆借錢 = =''  不過係第1場, 我地贏第2   第2場 就贏第1,, 呵''

肥樹話佢 開心到爆血管bo,,,  不過佢塊面,, 真係好紅的,,,

放左學  睇1c 踢波,, 都唔岩我同思思的,,  坐係canteen食住野 等佢地,,,

之後就同miss hk.. 彤彤,,小魚  行返去,,  反正佢地都行我返屋企個邊,,

我都行返屋企算啦,, 好耐冇試過行返屋企啦,,,

刊登時間︰2006-06-10 02:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 



 

2006 年 6 月 2 日  星期五 晴天
紅雨,,

今日出門口 一滴雨都冇,,,  直到P.E堂,,

我地搬完d殿出黎,, 冇啦啦開始落雨,, 仲落愈大,,  開心死啦,,

思思話:係佢跳求雨舞 所以先會落雨bo,,    衰妹呀... 係跳就要早D跳呀嗎...

搬哂d殿先走黎落雨,, 激暈左我,,,

之後就入左canteen,,  人地個d 一係就全1c一張檯  一係就全1d,,, 得我地個檯 又1c又1d,,

miss曾要我地係canteen都做起跑,, 唉,, 我地阿媽一齊跑,,,  淨係知自己做得好差,, 是但啦,,

做完之後 又停雨啦,, 唔好玩我啦,, 要跑9分鐘呀 = =''

跑完之後 真係頂唔順,,  好辛苦''  又喘唔到氣,,  miss hk整親隻腳,, 跑唔到快,,

彤彤 跑完訓左係地下,,,   佢成身濕哂,, 係個地下 印左ELEGANTIA COLLEGE出黎...

之後就上中史堂,, 好[支力]呀.. 唔上得唔得呀,,,  禁[支力]都冇心機聽書,,,,

終於都上完堂啦.. 得返5分鐘,, 仲諗住落去買野飲下,,  唔飲啦,,

英文堂,, 落堂個陣 打鐘啦,,,,  正常響完一半就停的嗎,,, 冇啦啦響埋後面bo,,

之後就聽到 何漢權話:紅雨,, 所以 等我地食完飯  之後睇天氣比我地走,,,

成班勁嘈 勁嗌,, 我同michael打到 隻手好痛呀,,,  不過真係好開心,,

點知mr.chong禁hurt我地,, 話:未必走得,,,  要睇下天氣,,  算啦. 我唔理佢呀,,,

聽到有得走就已經開心到彈起呀 >w<'' 啦啦聲食完個lunch,, 落去打電話比媽媽,,

叫佢黎接我地9條友,, 冇計啦,, 佢地7條友都冇帶傘 = =''

第1站 係--嘉盛,, 豬綾の家,, 第2站--上水火車站,,, 就到佢地6個落車啦,,

我都好想知 佢地點行呀,,, 冇個有傘,,,  囉報紙擋頭,,,

跟媽媽去囉埋 終檢單,, 就返屋企食野,, 食完 冇耐 就訓教,,,

刊登時間︰2006-06-10 01:02 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]