唉昨日怕到死,本來今日返學校好鬼死怕,唉..........好彩無事。今日要測驗中文,不過見大家都好輕鬆,好....................好容易,講你地都唔信,容到死~~~~唉好快做好份卷,好鬼悶。真係等阿權唔低,座係死肥豬後面。
又到最最最憎GE堂--------英文堂。一見到個死人MIss leung,真係好想衝前佢打佢,不過我咁乖.......唔會去打佢,又要做埋個d死人英文練習,好彩有阿女幫我比d答案我,MIss leung又係到罵人成個瘋婆咁~~~唉我緊係比佢罵過我先咁講,成日都咁悶........................
好野放學,不過下雨個人好問,唉不時都罵下d朋友,我要係到同你地講(對唔住),記住唔好嬲我,同阿聰和林木去左大街打波,唔知係唔係好鐘意打波,一打就咩唔開心ge真唔記得哂,成個人開心好多,係到都要多謝阿龜個阿麻(唔記得係唔係錯),今日又開心又唔開心!!!
就算唔開心都開心,因為有你們~~~~sinG仔
|