For~evER 朋友
singBB
暱稱: 阿星~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2007-07-15
SOr
2007-07-06
學校大幫-----黑幫家族...
今日又落雨??
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 47
今日人氣: 3
累積人氣: 675
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


2007-07-06 分類: 未分類

今日係散學祈禱,所以我地要去聖伯多祿教堂。。我同d朋友就約左去麥記食野...我要同瑋瑋、阿彬、阿嘉、阿聰講聲對唔住,我遲到.......多謝你地無嬲我,真係多謝你地呀。。我地係麥記見到有好多其他ge學生係到食野,我地仲見到老師.....唉,阿彬都唔知佢係唔係咁勁,有老師係到都咁大聲講粗口////好彩個老師無去報串。^.^原來我黎個人時,阿女都未黎,不過我黎左無久,佢就黎。。過左陣,大家都叫左野食,不過我未,因為我平時朝頭早唔食野。。大家食未,就走囉!!!我地係麥記裡面,見到郭子、肥超個d,係到食野~~我地食完野,就去教堂...........

我地去到教堂就見到姚主任,不過佢見我地唔到。。我地去到無久,就入去。。欣以唔駛其咁久,比起上年都好得多,上年又要同神父才排咁久,政成幾個頭鐘起走得,今日就好得多囉。一個鐘到就走得~~

經過艱辛ge一個鐘,我地終於走得。。我就跟左阿聰返屋企換杉杉,我地約左阿彬、阿嘉、瑋瑋同阿女去唱kk,所以我今日帶左d杉去阿聰屋企換。。我地約左瑋瑋係學校等因為佢要跳舞。。我地見仲有咁多時間所以去左籃球場吹風,阿聰見無野做就叫我做掌上壓,我地大家除左件杉。。好彩無人見到,我等下等下,終於夠鐘。不過我地無去接瑋瑋,因為我同阿聰要去香港仔買野,所以比左呢個咁重要ge任務比係屋企涼緊冷氣ge阿彬。。我地大家係香港仔等齊,就去。。不過阿女又遲到,因為佢要剪頭髮...我地今日玩得好開心,不過最衰瑋瑋要陪佢姨媽行街,所以唱左一陣就走左.........希望有機會同你地可以再唱過,不過要多d人呀!!!!            ^.^




訪客留言 (返回 singBB 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]