對唔住呀大家,我呢幾日病左,又累又睡睏,無心情打。。不過我今日都好返好多,所以我又打囉^.^
尋日派位,我返到學校都有d緊張....不過好好彩入到聖記,真係一世靠好運~~~今日本來阿Sir話可以唔返,不過比臉佢,返左。。好多人都返左,唉,不過彬仔無返''''希望聽日大家返齊,好似得返幾日。。大家下一年舊生會希望各位朋友會來,不過我同一d好朋友分開:林木、阿聰、阿彬、郭子、阿權、阿Lo同阿基.....(有d未提,政有好多呀!!!!!),我估大家都唔捨得,不過我地ge友情永記願心,如果我做左一個出名ge人,我希望可以會開一個聚舊會,我以後會努力讀書做一個有名氣ge人,爭取同大家聚舊ge機會,希望你地都會。。我地係FOr---EveR FrIends,我會把我同你地一起ge日子,永記願心,你地同我一起ge日子可以話刻骨銘心!!!!!
|