昨日,最後一日考tsA,不過今日係最難,話,d英文難到,差唔多十條有一半都唔識.........唉,好慘不過數學難我唔到。今日真係無咩野寫。。
放左學同阿木去我屋企,玩得好開心,不過佢好快就走左,因為佢有一個好煩ge的媽,好慘~~~~~不過佢走左一陣,阿聰同阿彬就黎左,好鬼好玩,拍左d野(唔講得)阿彬同我表弟打架,好鬼勁。。我地玩左一個幾鐘,之後我地去鴨利洲打波,我地一去到,就見到排球隊係到練習,我地一路打波,一路比d排球射,話,好鬼痛........