明天大家都見唔到阿聰,佢要唔知去邊...........今日做左好多好事,幫我阿姨政nds,陪細佬玩,唔知點解今日心情咁好,無罵人打人,好鬼開心,如果日日都係咁就好,我估好多人都想..........
明天一定無咩精神,一早起身做工課,唔做比阿sir斬死,我估應該明天排常識,好心急,希望會有好成績,我都祝大家都有好成績,SOR大家星期日無咩野好講,明天補返好多,我最開心就係識到你地,如果e+比個願望我,我想你地可以陪我一生一4,唔會分開,永永遠遠愛你地,就算死都一齊,唔會分開。。。就到星期四,去旅行,我一定同大家拍好好多相,我都會幫你地拍~~~~~作為記念......................
永永遠遠記住你地,同你地開心ge事,我會銘記於心,我估你都會嗎????----------好朋友
|