今日係我最開心ge一日,因為去旅行.......我今日好日去左阿聰屋企政頭,好好玩,不過我好鬼死眼份.............我地今日返到學校,話,見到好多人,個個人都好開心,唔知點解??可能係自已最後一次係小學ge旅行,我都興致勃勃,好開心=.=
唉,不過我地去ge中途無神神落雨,個人時o哂.......一去到d雨真係痴線,大到無野講,唔可以打波,又唔可以踢波.......我同阿聰,彬不停行來行去,因為無野做,個人時見到瑋瑋,阿嘉,阿女同佢個fd,我地去左好多地方,我地去左一個唔記得左咩名ge地方座,大家有講有笑,好開心,又去左k房,我同阿聰講左首美麗之最,一開始我同阿聰都唔咁講,不過最後都講哂,嚇死.........今日我都同人拍左好多相,好開心~~~~
其實有時你用咩角度睇一樣都有好大分別,就好似今日雖然無得打波,不過同dfd傾下計,都幾開心......有d野用樂觀ge態度去望,會開心d!!!!我地ge分開可能係一個開心ge回憶,我地可以唔駛再見到死人馮秀慧~~~
|