For~evER 朋友
singBB
暱稱: 阿星~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2007-07-15
SOr
2007-07-06
學校大幫-----黑幫家族...
今日又落雨??
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 47
今日人氣: 16
累積人氣: 737
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


幾開心.......... 愉快 分類: 未分類

今日係我最開心ge一日,因為去旅行.......我今日好日去左阿聰屋企政頭,好好玩,不過我好鬼死眼份.............我地今日返到學校,話,見到好多人,個個人都好開心,唔知點解??可能係自已最後一次係小學ge旅行,我都興致勃勃,好開心=.=

唉,不過我地去ge中途無神神落雨,個人時o哂.......一去到d雨真係痴線,大到無野講,唔可以打波,又唔可以踢波.......我同阿聰,彬不停行來行去,因為無野做,個人時見到瑋瑋,阿嘉,阿女同佢個fd,我地去左好多地方,我地去左一個唔記得左咩名ge地方座,大家有講有笑,好開心,又去左k房,我同阿聰講左首美麗之最,一開始我同阿聰都唔咁講,不過最後都講哂,嚇死.........今日我都同人拍左好多相,好開心~~~~

其實有時你用咩角度睇一樣都有好大分別,就好似今日雖然無得打波,不過同dfd傾下計,都幾開心......有d野用樂觀ge態度去望,會開心d!!!!我地ge分開可能係一個開心ge回憶,我地可以唔駛再見到死人馮秀慧~~~




訪客留言 (返回 singBB 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]