For~evER 朋友
singBB
暱稱: 阿星~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
2007-07-15
SOr
2007-07-06
學校大幫-----黑幫家族...
今日又落雨??
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 47
今日人氣: 9
累積人氣: 769
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


好痛呀........ 分類: 未分類

今日又落雨,不過都左唔到我去街街.............我今日約左阿彬同阿聰去太古城,我慢慢同大家講我地ge趣事

我大約十二點去到鴨利洲,同佢地會合,真係要同佢地講對唔住,因為我遲左,之後佢地都無嬲我,我地搭592去銅纙灣,然後轉車,不過係轉車之前我地去左一間店,買左一杯蘋果冰,好好飲,如果你地經過。記住買返杯好好飲~~~~飲完我地繼續去太古城,我地去左搭地鐵,我地途中有講有笑,好開心......我地去到太古,大家聽到呢到都會問你地去做咩??我地去緊係玩一d好好玩ge野,就係流冰.....我第一次去流冰,真係醜態百出,我真係衰,我連續唔小心政低左兩個人,原來d低左好痛,我真係覺得自已好衰,不過衰人緊係有惡報,話,比個肥婆責左隻腳到,痛痛死我........我一開始唔識流,不過多得阿彬同阿聰教我,真係好多謝你地~~~~~我最後學識左,原來流冰係一件好開心ge事,如果有機會,我想同你一齊去多次,邊個得閒都可以約我呀!!!!!

我想同阿余講:唔好唔開心,今次你有d事唔可以黎,有機會我地都可以一齊再去,記住,要開開心心呀!!!!!!!!




訪客留言 (返回 singBB 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]