今日6點中起身
之後食早餐就開車去台北
7點中左右上車去睇個換兵
之後再上車去士林官邸公園影左d相之後又上車去針溫泉
本來諗住針2人房我同細老一齊針旦因為太多人要等1個半中頭先有得針
所以之後同細老同老豆去針大眾果個
我針到成個身都紅曬旦我見到個外籍人士佢係白人佢針完個身都中係好白
之後開車上9分
9分係係個山上面 個景好令旦係冇時間比我地係到影相
因為要轉車上山上面
上到上面比我地食晚飯同買d手信同影相旦風景就冇係轉車果時d風景禁令
之後就返酒店了
今日要5點起身
因為個導遊話唔想係d多人+時間坐車出去
食完早餐6點就坐車出發
開車去9族文化村去到都9點中左右
一入到去個導遊就帶我地坐車上山頂
之後叫我地行一行個排灣族影下相
等到10點半坐空中纜車洛返去玩d機動油氣
坐纜車洛返去之後就去左歡樂細界區入面玩d機動油氣
玩左有熱氣球,侏羅幾探險,x轉木馬,夏威夷巨浪
之後中有d時間去左歐洲宮庭區到行下影下相
之後就上返車去睇孔雀開平
之後就去文武廟對面食午餐
食完午餐就去文武廟到行
之後又去左個唔記得咩地方中知又係叫你買野
之後就坐車返酒店食飯
之後再去逢甲夜市
今日要6點中起身
係酒店食完早餐7點中上車去台中
之後坐車去左唔記得叫咩名中之叫你買真珠同真珠紛
之後又去左個唔記得咩地方
正係知道有d花海旦係就正係得2仲色
之後坐車去佛光山食午餐
之後行上佛光山
之後坐車去逢甲夜市
上左高速公路之後格車唔知做咩事
死左火之後等拖車張我地拖返酒店
等拖車等左1個中左右 拖車拖我去酒店又用左2個中
所以去唔到逢甲夜市了
為有聽日先去因為我地會係台中市住2日
今日因為坐8點40min機所以我同屋k人要5點中起身
之後5點9左右出門口係屋k樓下等的士
去到機場先搵左個領隊之後去張d行利寄艙
之後入集食早餐~食完都8點
要8點15min係入口到等坐多左陣之後都行去入口果邊等
上左機之後就打PSP好似成9點先起飛
坐一個中頭飛機
去到台灣 - 高雄+時候一洛機就覺得熱
個導遊叫呀鄭同我老豆同年
去到高雄第一站就係帶我地去高雄最大+商場食午餐
我食左個炸張麵
之後就係去高雄市孔子廟
之後去左個公園唔記得係唔係叫中山公園
之後去左6合夜市食晚餐
個導遊港左10樣一定要食+野
我食左幾樣覺得都係名過於實
個胡椒餅就得d包好食d餡就馬馬
個(國)包就有d甜甜地都唔錯
之後就返酒店個名叫華王大飯店
係酒店隔離有個黃金愛河
正係得我個妹同表姐有去
一之公去利做咩
返酒店訓好過
今日我訓到11點幾先起身
我細老係早上唔知幾點+時候以經叫左m記早餐比我地一家人食
旦到我同我個妹起身+時候以經凍曬
之後我就返返熱佢利食
食完就去我呀麻屋k拜年
因為我坐左2個中就走左返屋k所以正係見到大伯同姨婆正係收得4封利是
之後返到屋k都係打機呀~睇電視之後又訓左一陣
成10點先出去買野食因為佢地一早食左
所以我都係正係買自己果份就得
旦禁都比我收到第1封街外利是
食完飯過多陣都訓啦因為聽日要早起身