星期3晚踢完波返左屋k之後沖完涼
見到台面有煲紅羅白,年嘔,瘦肉,熟米
睇起利好似唔錯禁之後食左d 年嘔同熟米
過左陣之後有事啦 個肚利了去左幾次wc食左3粒啦巴正路丸同茶白花油洛個肚到之後先訓
星期4放左工之後訓左陣
因為我就禁張副眼鏡放左係隔離起身果時正到副眼鏡曲曬
之後自己咬返正佢(其實我成日都係禁 )
之後諗諗下都係出去買眼鏡
其實之前都想買+啦不過上之出去皇馬眼鏡又未開
肥仔文又買左了,偉健又好似唔得行
所以都係自己出去買算
買眼鏡果時個老細話我副眼鏡曲曬 幫我咬返正佢
點知佢咬難左我副眼鏡
不過算啦~佢話聽日就有得拿新眼鏡
之後我行返cwb隨你中意到買左個3文魚生飯食
因為之前見到呀妹買利食好似唔錯禁所以咪試下囉
佢果包c油真係好難就禁用手開
我開第一包果時旦到一手都係
之後我個妹笑 我
我問佢你第一次果時點開
圓來佢都係同我一樣旦到一手都係 |