今日放左工之後打比布林叫佢搵人踢波
搵齊人之後我上左智仔屋企踢we
上去之前我買左個火車頭(足球)先,而家要成$98=="真係貴之前都係$85
智仔屋企而家就開始開冷氣=="
同佢踢左2場之後我話今日早d出去食野
食完野早d上球場射下波
我地去到石排灣岩岩見到偉健落街食野
我同智仔上左球場先
冇耐王子都到 王子到而家同佢地踢波都係準時到
明知佢地係一定遲到都仲準時
齊人之後就開波
踢完波之後我,崔,偉健,羅白 4個人一齊行返大街去金龍食長粉
本來今晚打羽毛球
不過因為聽布林講話會有8-9個人去所以我都係唔去
智仔打黎叫出去打機 有我,智仔,肥傑,甘仔
我又係第一個到香港仔我係98巴士站等佢地
佢地黎到肥傑話想食左野先打機
不過我地得佢一個人想食左野先所以肥傑都冇食到話打完機先食
打完機之後我地諗去邊到食野
甘仔提議左幾間旦我地行到過去既時候佢又話要去第2間到食=="
最後係綠野先鐘到食 我覺得佢d野飲幾好飲不過有d都幾貴成$2x一杯野=="
今曰放左就沖涼換3上登爺屋企打排
走之前登爺入左wc set頭
我地係出面搞佢個電腦睇下佢而排睇過咩片同咩相
佢見到我地搞佢部電腦就boot機 因為佢係用新果個windows 我地唔識登入
之後就走
去華富打邊爐
打完邊爐去香港仔間i-one到打機
今日小有地同偉健,登爺,崔佢地打機
玩果隻喪c game打左成4個鐘
打完個人有d攰不過幾好玩
有一關好正輪左幾次先過到
今日放左工見冇咩野做又悶就打比智仔睇下得唔得閒一齊打機
智仔叫我上佢屋企踢住we先
因為佢要等佢媽媽返到屋企先走得
上到去踢到6點左右佢d親戚黎左
佢係英國個呀e黎左 佢唔可以比去打機
智仔都陪我去食左個m記先返上去
我之後打比布林同佢講智仔去唔到之後布林話算啦咁唔打
返到屋企佢地地都仲未食返老豆話想食意粉
我打電話去pizza hut到叫左3個意米粉外賣
等左成個鐘先有得食=="
12點左右崔打電話黎叫我落街同佢地吹下水
本來諗住食金龍點知佢冇開
去食大街b佢又岩岩收左=="
之後我地行出香港仔食野食完佢地陪我行返大街之後先行返出香港仔
今日book左石排灣pm8 - 10
但係今日都落過幾次大雨
佢地有d想唔踢好在之後都踢得成
智仔今日第一日返返工佢而家放工放7點
佢叫我等佢收工陪佢換完3一齊去食野食完野先去踢波
我同智仔換完3之後去左南記食野罹白換完3之後黎南記搵我地
食完野之後一齊行上去石排灣
行上去果陣見到有一個大人帶住一班小朋友
d小朋友全部帶住眼罩睇一個答住一個駁頭
我答住最後果個細老個駁頭跟佢地一齊行好快就比帶頭果個大人發現左
之後我就走
行上足球場到踢波
踢緊波既時候都一路落緊毛毛雨