singwai200
暱稱: 威
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-21
2009-08-19
玩得好盡情的一日
2009-08-06
又8號風球
文章分類
全部 (284)
2009 (124)
日劇 (5)
好耐之前 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


球品 分類: 好耐之前

今夜我同健,崔佢地去西村到踢波

都好耐冇同佢地一齊踢

我開始覺得自己球品唔好

係街場都唔收腳,係禁區都想大大力射

禁中唔係球品唔好咩???

唉~

我係唔係禁唔識合踢呀???

我覺得我自己          5粒係最高

全波

射波

走位

防守

進攻

空球

速度

技術

都係冇一樣合格 =="

如果我可以冷靜d唔好禁沖動收下腳可能要好d之小會踢得開心d



2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


2006-09-17 分類: 好耐之前

e幾日冇咩野so冇打日記

今日生意好好我都做都差唔多4點先走我好小做到4點so都有d累

      星期6上午9點去左田灣踢波

唉~

覺得自己真係勁我覺得d好基本+野都做得唔好

帶,全,走,射

冇一樣野可以話係比較好小小

帶波城日都係禁大力=="

全一係就太大力一係唔到位

走位一係就唔知走去邊好一係就亂禁走

射一係就射唔中目標一係就飛機有時一d之要細細力推去左右2邊都會入+波我都唔知點解中要用力射

之前踢波就會唔夠氣e+冇啦

旦係都中係禁

本來諗住屎就走多2步可以保夠

唉~有時我都想收下腳旦係唔知點解人地帶住個波過到利我就會好似本能反應禁出腳

有時踢到人我都唔想旦係我自己都控制唔到禁

隊波入麵我覺得我係最屎果個囉

以下之係個人以見

健有技術有花識可以過人又有身位,估個波+洛位都好好,子係跑得唔係禁快

崔又係有技又係可以過人又跑得不過真係 c 文左d

肥俊城日正係通人坑渠不過佢打前都入到波都冇所為

最屎中唔係我><"



2006 年 9 月 13 日  星期三   雨天


桌布 分類: 好耐之前

今日又洛大雨

係屋k好得行之後就上下網睇下有咩圖



2006 年 9 月 12 日  星期二   雨天


^^ 驚訝 分類: 好耐之前

今日食完飯之後就去踢波7點8到啦

踢果時有小小雨

踢到就關登+時候洛大雨

踢都係禁開心

勁正

之後反到屋k睇  逃  勁正

個男主角勁令仔