e幾日冇咩野so冇打日記
今日生意好好我都做都差唔多4點先走我好小做到4點so都有d累

星期6上午9點去左田灣踢波
唉~
覺得自己真係勁 我覺得d好基本+野都做得唔好
帶,全,走,射
冇一樣野可以話係比較好小小
帶波城日都係禁大力=="
全一係就太大力一係唔到位
走位一係就唔知走去邊好一係就亂禁走
射一係就射唔中目標一係就飛機有時一d之要細細力推去左右2邊都會入+波我都唔知點解中要用力射
之前踢波就會唔夠氣e+冇啦
旦係都中係禁
本來諗住屎就走多2步可以保夠
唉~有時我都想收下腳旦係唔知點解人地帶住個波過到利我就會好似本能反應禁出腳
有時踢到人我都唔想旦係我自己都控制唔到禁
隊波入麵我覺得我係最屎果個囉
以下之係個人以見
健有技術有花識可以過人又有身位,估個波+洛位都好好,子係跑得唔係禁快
崔又係有技又係可以過人又跑得不過真係 c 文左d
肥俊城日正係通人坑渠不過佢打前都入到波都冇所為
最屎中唔係我><" |