singwai200
暱稱: 威
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-21
2009-08-19
玩得好盡情的一日
2009-08-06
又8號風球
文章分類
全部 (284)
2009 (124)
日劇 (5)
好耐之前 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天


年初5 分類: 好耐之前

今日都係要6點半起身之後食早餐

第一個地方係去古宮姐係指禁城睇下d宮殿 一路行行去天安門

之後食午餐

之後去孔廟 勁冇了冇野好睇

之後又坐車去睇表演  變臉,小林功夫,完骨功.........

之後就食晚餐

之後坐車夜遊北京

之後就返酒店

第4日完~~~~~



2007 年 2 月 21 日  星期三   晴天


年初4 分類: 好耐之前

又係早上6點半起身食早餐

之後去頤和園

行千步廊,玉蘭堂

午餐係涮羊肉同打邊爐差5多不過打邊爐就好好多

之後去睇老北京傳統藝術表演

勁冇了又唔好睇  睇完中要打上 如果唔打上佢就會好空禁係禁同你港 謝謝

之後去坐人力車油胡同

之前一人比多左$130可以去多3個地方

係油胡同+時候可以入去有人住+4合完睇下

入到去又冇咩野睇個條友又正係港北京話又快又唔知佢港咩

我同同團果d細老係到玩果條友果2隻9一隻8個月大+拉布拉多同一隻一個月左右大+9仔玩勁得以

之後個主人同我港果2隻9都冇沖過良 因為北京太凍唔可以沖良=="之前隻9中係禁奶我隻手佢好似以為有野食禁

洗手之後上返人力車

人力車個c機同我傾左一陣  佢同我一樣都係17old

之後去2008北京奧運專門店

今日晚餐係食北京田鴨

個導遊係車到問我地知唔知點解叫田鴨  當然冇人知

佢話係因為唔利隻鴨食唔食食幾多中知田到幾多就田幾多洛去

去到果到我地份4台食飯其中一台係個c虎係你麵前片比你睇 禁岩係我地果台

食完就返酒店

第3日完~~~~~



2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


年初3 分類: 好耐之前

一早6點半要起身

7點食早餐

係酒店到食自助早餐

我食左d煙肉,炒飯 飲左2杯橙汁 食左d西瓜

之後一出酒店就見到勁大霧

坐車去長城

去到長城勁多人有外國人,日本人,韓國人........

我老豆行到第一個城樓就話心口痛唔行叫我自己行

之後我同細老,呀妹同e長行

月行得上就月小人

行下行下我同e長行得快過我細老同呀妹好多

我地上到第5個就冇上係上麵係見唔到第一個城樓可能係因為大霧+關係

之後就洛返去 洛去果時見到有d人係到用刀仔係城到寫名  e d行為真係唔要得果d都係中國人真係影衰曬d中國人

上到車個導油先港我地中有一個先上到最上= ="得6個城樓係開比人行

我之前中以為係行唔完so唔行上去 早知得返一個城樓點都行啦

中午食d野 1 d 都唔好食囉

之後就坐車去十三陵

中以為係行13個0點知正係得一個行中要個0係勁細囉=="

食完晚餐就返酒店

第2日完~~~~~



2007 年 2 月 19 日  星期一   晴天


年初2 分類: 好耐之前

一早3點中就要起身

本來叫左個的士c機3點半車我地去機場點知等到3點10個c機都未到

我老豆叫唔好等就洛街叫的c

一洛到去就有的c

0神3點幾4點條街都冇咩人又冇咩車

全程車都係停過一次登

個c機見到黃登就+速

35分鐘就到左機場

車費380.6我老豆比左400

之後等左勁耐先可以上飛機

d飛機餐又小又唔係好食

d空姐大多數都索

坐左差5多3個中

到左北京第一個禁覺就係凍

一行出北京機場就有d好凍+風吹過利

個導遊話佢叫崔超唔好叫佢崔燒

之後去左果個王府井大街

之後食晚餐就返酒店

酒店叫做龍城麗宮係5星級

奸房有2張雙人雙床一張

第一日行情完~~



2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


新年 分類: 好耐之前

12月31日

下就放左弓之後就同小賤賤同囉白去左鑽石山荷裡活廣場睇新鐵金剛智破皇家賭場

本來我都唔係禁想睇不過囉白有2張免費飛之後先去睇

未睇之前覺得佢多數都又係英雄救美呀~大咩+女主角~特下點禁~同係氣肉之前有床上氣禁囉~

不過估唔到有d位都幾好笑  都唔錯呀~

之後小賤賤叫去apm到倒數

去到勁多人 又得 i live u boy's都唔好睇之後就走

1月1日

之後小賤賤同我同囉白去左大街果個公園到吹水

一吹就吹到差唔多4點

之後國自歸家

返到屋k又唔係好眼訓就踢we10

踢到6點同我老豆洛去開當

開完當就返屋k訓

訓到12點又洛返去做野........

做到3點半返左屋k個人雲雲地禁諗住訓返陣旦又訓唔著wo =="

之前返大陸買左幾隻老返一隻都未睇就囉隻狗咬狗利睇點知睇睇下訓左.....

訓左半個中到我老豆就返利比佢嘈醒左

之後就同佢囉$$去cut頭髮佢就叫我同佢地買飯

唔知做咩個人好雲好似好唔書福禁

食先飯去左踢

點知踢踢下

之後都冇咩點踢正係手龍