又係早上6點半起身食早餐
之後去頤和園
行千步廊,玉蘭堂
午餐係涮羊肉同打邊爐差5多不過打邊爐就好好多
之後去睇老北京傳統藝術表演
勁冇了又唔好睇 睇完中要打上 如果唔打上佢就會好空禁係禁同你港 謝謝
之後去坐人力車油胡同
之前一人比多左$130可以去多3個地方
係油胡同+時候可以入去有人住+4合完睇下
入到去又冇咩野睇個條友又正係港北京話又快又唔知佢港咩
我同同團果d細老係到玩果條友果2隻9一隻8個月大+拉布拉多同一隻一個月左右大+9仔玩勁得以
之後個主人同我港果2隻9都冇沖過良 因為北京太凍唔可以沖良=="之前隻9中係禁奶我隻手佢好似以為有野食禁
洗手之後上返人力車
人力車個c機同我傾左一陣 佢同我一樣都係17old
之後去2008北京奧運專門店
今日晚餐係食北京田鴨
個導遊係車到問我地知唔知點解叫田鴨 當然冇人知
佢話係因為唔利隻鴨食唔食食幾多中知田到幾多就田幾多洛去
去到果到我地份4台食飯其中一台係個c虎係你麵前片比你睇 禁岩係我地果台
食完就返酒店
第3日完~~~~~ |