今日呀陪話交我油水
我6點幾上左佢屋k等到7點去包肉剛
佢話蛙識係最e就交我蛙識
之前操龍有人話學油水好e3個中包學識
旦係我都係學唔識
之後陪打比肥俊同佢去音酒
肥俊係爺林國食緊野之後我地都上左去食野
18禁不禁係小賤賤叫我睇
佢個名比我第一個禁覺就會用d性+野利做話提+電視劇
睇洛不過同d港學生愛情+電影劇冇咩份別
不過真係幾好睇
E排我睇返踢出我天地
我中記得我第一次睇+時候
睇到佢地對天龍高中
洛大雨,對手好勁, 紅鬚軍師同左古隊長都唔係到,力戰到最後
佢地果中永不放棄+精神
球正吹雞完場+時候我留左眼淚出利
你又有冇c過睇電視/睇氣e留出眼淚???
如果我可能早d踢足球早d城長就好啦
好想讀書........
好想踢波.........
今日6點去田灣踢波
佢地都中係例排池到
我又第一個到之後跑左幾個圈熱身
之後布林就到啦
過左一陣佢地都到曬
之後就鬥波
佢地個個都唔回防得我一個人打後
旦係佢地又同我港sor
同我港sor都冇用+ = ="
到最後一場先同小賤賤一隊
係最後果場都得返幾個人中可以踢
其他都冇氣
今日小有地入左幾球^^
今日我係當口做野做做下有人叫外賣
本來都冇咩野
旦係我聽唔到佢港咩so我新個頭出去睇睇
見到圓來係黃x林