| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 11 日 星期一  |
| 2007-06-11 |
分類: 好耐之前 |
今日6點同羅白一齊過香港仔同小賤賤一齊行去田灣踢
踢到9點我就走左
我係田灣m記買左個餐同個包返屋k食
禁岩係冇飲同通日
|
| 一次意外 |
分類: 好耐之前 |
今日係當口做野做到3點
我老豆叫我幫呀ma倒左d水先走
我拿桶水去倒點知d水朗朗下倒左洛個客到
佢叫我拿條布比佢
我就一手拿左條用利mak木台+布比佢 |
2007 年 6 月 10 日 星期日  |
| 2007-06-10 |
分類: 好耐之前 |
今日夜晚係朱記食飯
食完返屋k
去wc果時一開門
就有一隻白色4腳蛇係門到吊返地
我係到諗我有買過假+4腳蛇咩 蛇同小強就有姐
點知諗住行過去拿起佢利睇+時候
特言走左出去........... |
2007 年 6 月 9 日 星期六  |
| 2007-06-09 |
分類: 好耐之前 |
今日係當口我有野做就叫細老幫我去入百達通
點知佢可以張張百達通x左返x手電梯
果d人話等星期3果d人利正x手電梯睇下拿唔拿得返 |
2007 年 6 月 6 日 星期三  |
| 2007-06-06 |
分類: 好耐之前 |
今日柑仔同哨牙利左我當口食野
佢地岩岩係大街打完男球利食野
一人比左$20
今次我冇自己袋放返係當口
之後佢叫我今晚去踢波
返到屋k
羅白打比我叫我開msn有野同我港
我打完場we10就開電腦
小賤賤叫我踢波
之後同羅白一齊出
今之我帶羅白之前放係我屋k個波踢完之後叫佢拿返
我同羅白坐般之後行去田灣
今日基基都有利佢今次冇咪池到
之後就鬥波
最後又係輸左
唉~~~~
之後我,小賤賤,崔,肥俊同基基一齊去音茶
比錢果時佢地叫我睇下一人幾錢
我用電話睇下幾錢果時按錯左4人
之後我同小賤賤一人拿多左$10 |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 57 | »
|