今日下就1點到小賤賤同佢個fd利食野
一人收$20平到笑啦~
之前小賤賤上我屋k我沖良佢就打住ps2等
之後同佢出銅鑼灣
佢話去佢個fd做果奸野到睇下,點知佢個fd冇返弓
之後行行下見到溫x兒係一奸野到做sale士
我地行過+時候係到 之後佢走出利話我地笑咩呀笑
之後係銅鑼灣行到去天後係果奸野睇短副
d短副唔得之後又行一路向前行行到去炮台山坐地鐵去返中環坐般去紅磡
之後係紅磡行街買野我買左2件3早知件levi's城$400早知我一定唔買
之後係頭頭是道cut左頭髮
之後行返紅磡坐車點知係車站又見到溫x兒
返到大街洛車係大街果條天橋見雞仔同佢港左幾巨
佢今日早上去比賽之前利左我當口食早餐不過今日我老豆冇叫我起身我冇洛到去
見到佢係東村行洛利就佢地今日比賽又win左係東村興完弓返洛利坐車返屋k啦 |