我都好耐冇打日記=="
1.冇咩特別野可以打 2.小玩電腦玩都係打機多
今日同琴日我都見到黃曉琳
前夜我又見到kitty張
令我特然諗返以前讀書+野
正到我好想讀返書><"
今日我去長毛到買ps2 足球小將點知佢中未拿課
佢叫我去肥婆到買買左比佢燒隻碟
佢中比返錢我
我就唔洗錢有隻game
我今日睇返足球小將細青篇
教做直角假身係第8本
內容係
剛柔並濟首次觸球時要剛再觸球時便要柔
就係得e句
今日煤氣弓c條友利正爐
佢話個爐太久十幾年叫我買個個新
買個個新唔係問題旦係佢話要答個竹架係出麵利正
=="好似好大功夫禁
又唔知要等到幾時先有熱水沖良><"
足球小將RDAT TO 2002
15本我都睇曬到最後都係港到大次偉對皇馬果場宿敵之戰
我中以為會港日本隊tim
之後果套唔知係唔係就係e+出緊果套??