今日我放左弓係屋k上網睇緊18禁不禁小賤賤問我出唔出街
我係屋k都冇咩野做緊係出啦
之後問佢2次幾點出就叫我自己出囉
唉~~鹽我煩囉~~
之後5點出係利東一齊坐171出紅磡
小賤賤係紅磡車站對面個商場買鞋
買鞋+時候聽到果2個女sell士話之前果2個人入利唔係買野話佢地運吉
之後見到帶夢夢
之後就行左去黃埔
到處行下
之後去左奸野
有2個女sell士
個女sell士第1日返弓好似未開單禁
好熱情禁係禁sell野比我
佢吉我唔識穿3囉
中話我城日笑
之後我買左條牛仔副
我本來出街係諗住買3冇諗過買副><"
不過條黑金又真係好正
不過禁就冇左$795 |