singwai200
暱稱: 威
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-21
2009-08-19
玩得好盡情的一日
2009-08-06
又8號風球
文章分類
全部 (284)
2009 (124)
日劇 (5)
好耐之前 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 3 月 11 日  星期三   晴天


2009-03-11 不安 分類: 2009

今日休息所以我訓到成12點半先起身

起身既時候呀妹都放左學返左屋企

佢好肚餓所以係香港仔間百佳買左d壽司返黎食

所以冇同我同爸爸去飲茶

之前約左今日出去碌link

但係因為有人book左場所以我地琴晚講睇下今日轉咩活動

小丸第一個off左話訓之後得我地4個講

講到咁上下呀婷都話要訓

之後正返我地3個好快講完就大家都訓

琴晚佢地叫我今日打比呀婷同佢講我地今日食飯既話食d咩

之後我5點左右出門口

但係又唔知係邊到等佢地

崔叫我問偉健 偉健又唔覆我

咁我就出左mk先搵左婷先

之後佢地又話睇鬼片

不過冇其他好片就真

買左飛之後去左食大家樂

食完野行返去戲院見到肥斌同個女仔一齊睇戲

佢係我地前面行過都睇我地唔到

我地3個射登行去佢面前

我真係好驚><"唔係講小 我大步份時間都係亡自己大比

睇完戲之後就因為偉健之前成日夜返屋企比佢爸爸減左一半零用錢

所以而家唔可以夜返屋企喇再減就真係.........

返到屋企訓唔著><"

為有係咁打psp同nds



2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


2009-03-08 愉快 分類: 2009

因為今日book左草場所以我地改左係星期日先踢波

我3點5先出門口

佢地叫4點鐘係跑馬地球場等

等到4點半拿左場之後國同啟明先到

所以我地6打7踢住先等佢地換3

踢到5比1既時候佢地有d唔踢去左場邊吹水

仲想踢果d就射龍

我幫佢地打龍都係失左1球

之後就去左沖涼

沖完涼係出面等book場果個比返錢佢

之後就走

我同國,啟明,肥傑4個人返大街去紅記到食

紅記d野食好大碟

我地一人叫左一個送

今次又食唔曬d野



2009 年 3 月 7 日  星期六   寒冷


2009-03-07 愉快 分類: 2009

今日本身我要早d落去看當因為我爸爸同個妹去搞回香証

但係因為爸爸冇叫我起身我唔知醒

訓醒都11點

偉健叫去打邊no

偉健同佢個fd呀西出去cwb買d野先

我同崔7點半先出門口 我地係華富打邊no

我到左華富之後去左馬會先幫我爸爸買波同收錢\

買完波之後佢地都到曬

就一齊上去酒家到打邊no

今日有呀崔,偉健,我,呀西4個人

但係吹水吹得好開心

崔係吹水既時候叫我到講野鈿聲d

因為隔離桌有個女人成日望過黎

因為我係背住佢所以我唔知不過唔理啦

送左呀西上車之後我地係公園打左陣psp先走

返到屋企都點幾

不過我都仲打左陣psp先訓



2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


2009-03-06 鬱悶 分類: 2009

今日放左工之後冇咩野做

就訓教訓到7點先起身

媽媽又冇煮飯

等到8點先叫金龍食爸爸唔食金龍所以媽媽係咁叫打比細老

叫佢買包返黎比爸爸食

上次因為佢地係細老未放工打電話比細老

細老返到屋企係咁發皮氣

所以今次我都叫住媽媽未到9點唔好打比佢

細老放左工返黎又大發皮氣

仲要發我皮氣 本身都冇咩野我話佢係自己要做m記炸wo 又冇人叫你做

佢就話我係費係我一巴車過去

上次佢係爸爸發我皮氣果時+多幾句

我都忍佢

仲要了我打交

因為爸爸媽媽都係到所以我係比人足住左

我一手張佢係址左佢落地整開媽媽就同佢打左幾下

之後我爸爸黎help左佢走 媽媽足左我入wc

之後佢係出面新爸爸一腳話都係佢衰

我出左wc 叫佢出走狼打過

條友正係企係爸爸隔離冇行到出走狼

我係走狼叫佢出黎叫左好耐佢都唔出

我等到個人冇咁火之後就返返入屋企

知道爸爸唔會還手就打爸爸正pk

其實我好唔慣打爸爸同媽媽><"因為我之前係打老豆老冇



2009 年 3 月 5 日  星期四   雨天


2009-03-05 分類: 2009

psp無雙唔升周泰轉升孫策要油1lv開始打過><"因為今集個周泰唔係用日本刀

今日一放左工就係咁打無雙

佢地一放左工返黎就係咁係到嘈交好煩但又唔想同佢地一齊嘈

所以我正係入左房打psp唔理佢地

打到6點左右智仔打黎叫一陣出去食飯同打機

其實我都唔想出去打機因為落雨玩黎玩去都係果d

不過唔想係屋企聽佢地嘈交又唔想係屋企食飯先出去

同智仔2個人食吉野家

我地都未食完肥傑都到

食完就上i-one打機

打到差唔多1點先走