E排我心情都唔係咁好
差到係『唔理我油自可 一肋我發曬火』
係因為星期1我聽日到一個燒識(知料提供者唔想公開佢個名)
我2個兄弟不和
聽講佢地中好似年朋友都分開2邊
一個踢波 一個打羽毛球
2個又唔會係同一場合出現
我問過曬佢地2邊到低發生左咩事
不過佢地2邊都唔想講
其中一個中話同另外一個絕左交
不過我唔希望係咁 希望佢地只係一時間+不和
我係佢地2個中間又做唔到d咩幫到佢地><"唉~我中要係(知料提供者)同我講我先發覺件事
唉~中話自己同佢地係兄弟自己都覺得可笑><"
可能因為佢地要返返學之後我地小左一齊活動
以經唔再係咩都講得+兄弟
佢地都唔想講我又唔會big佢地
等佢地冇咁嬲之後 如果你地幾時想同我分享下發生左咩事
我都會好樂意做你地+零聽者
我中好記得以前我地有次係大街踢完波
之後係公園同d小朋友係到玩捉e因
玩完再係公園吹水
有人提以等到我地都大個左之後一齊去旅行
有錢就去日本冇錢就去邊到都好中知要去幾日
一齊經歷人生經歷(拍拖 , 結婚 , 生仔 , 大家一齊同d仔一齊踢波)^^
我地真係可以做得到嗎???
會唔會從此各行各路.......... |