琴夜我12點訓
今日因為要返大陸by山
所以要7點半起身
我地一行23人book左格旅遊巴 咁就唔洗咁煩
我好快咁換完3就同爸爸去飲茶
之後就上呀嫲屋企幫手拿野上車
上左車之後諗住同表弟打下三國
點知佢步機唔佢搞過d咩好慢
咁我為有自己玩
表哥上左車之後問我psp有三國之外仲有咩game
之後佢話想玩下隻 勇者別囂張2
咁我就比佢玩喇
我就係到聽下歌教下佢玩
唔覺唔覺好快就去到大彭灣
之後就係d大人做野既時候
我地而d細就企係一二邊傾計
等佢有野叫我地做先行過去
完事之後我地就上返車
一齊去食飯
因為係大陸果邊都有人一齊去睇呀爺
所以我地分開3張桌食飯
食完飯我地又上返車返屋企
上返車之後表哥玩隻勇者別囂張仲勁過我 仲教返我轉頭又同我講打機要用腦
返左關之後我就開返個電話
之後度偉打過比我我就打返比佢
之後又打左幾個電話搵人踢波
之後就係車上面訓左一陣
7點幾左右出香港仔同偉健食m記
智仔都話黎不過佢仲係屋企打緊機
咁我地就去m記食住等喇
就黎食完度偉打比我話佢而家出香港仔叫我等佢一齊上石排灣
上到去好多人
等齊人之後又傾左一排先很轉場
轉左去東村到踢
我地岩岩好12個人分2隊
踢到識燈我地先走 |