今日係第一日考會考~早上約左青蛙同小白一齊去~買面包時見到恩@O@一路行一路食早餐~
懷著勁緊張GA心情~早左半個鐘已經到左陳震夏~跟住又見到CHUN李.珊.詩~8:15一齊入去受死喇~
一見到卷1份卷.O左~竟然一條都唔中-.-心有D驚...考完卷一出去時又見到賢同黑仔...
到左卷2時~見到有一小部份MISS出過GA題目@@".諗住佢會出果D又唔出-.-唉~晒心機(崖)眼訓.....希望有我諗住GA成績LA@@
跟住考完之後就一齊返屋企...跟住見未食野~就同埋一齊食野~食完就各自歸家LU.
.返到屋企即時訓左2個半鐘..眼訓到爆...訓醒就已經食飯LU........ |