最後返學日~一早返到學校~上最後一次ga閱讀堂~雖然對佢冇咩好感..但係都對左咁耐啦...
到左中文堂..啊sir都仲係教書....悶~跟住我同楊慧珊整左條羽毛落李嘉偉個頭到~佢都唔知~haha~好搞笑~個頭生羽毛~
到左小息果陣~勁多人都係到狂影相~
數學堂~華叔黎左都唔知...係咁叫話返埋位..冇咩人理佢講ga野~我跟住影影下先知到唔記得放張卡~傻鬼左-0-~
第二個小息~個班房得返幾個人係到~好多人都去左第班同fd影相~
英交堂miss就同我地講下分咁~
到左lunch去左耶林閣食野~今日太開心~個餐都食唔晒就已經好飽喇~
返到學校就聽散學禮~放學..班就搞左個大食會~勁多人係班房繼續影相~真係好開心!!終於都到左臨別ga一刻~見到有人喊@@有d傷感ga場面.....
永恆的回憶
|