今日返到學校考商業~考完mc出黎就已經知到自己錯左好多 樺樺同李婉彤都係咁話我岩左=.=我好似好無奈的~唉~跟住考LQ仲衰...唔好提喇--..跟住買完野食就返左屋企~春芝打比我問幾點出去溫書...等左陣~春芝就話好眼訓..唔出住~咁我就同小白溫住先~等待春芝來臨~4點幾春芝終於訓醒lu~黎搵我地~哈 春芝對會計冇咩興趣~係到溫經濟~haha終於返屋企lu~係上水買左個好好味ga"so皮飽" wakaka~下次就試下第種飽^^跟住就返左屋企食晚飯lu~我一路行返屋企一路望住273~竟然見到啊哥落車~哈~算唔算『心有靈西』~今日知左唔少野~又聽到d好搞笑ga野~哈哈~都唔錯...會計-3-我冇行喇..注定我唔識 |